![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
I år blir det båtluff och ryggsäck. Den starka marssolen gör att man längtar ännu mer. Vi ska till Naxos - Amorgos - Schinoussa - Paros är planen.
"I år ska jag packa lätt!" har jag redan ordat om i familjen. Lätt att tvätta, skölja upp. Får bli en tunn badhandduk, underkläder, lättvättade kläder, joggingskor och sandaler ungefär. Och väl valda böcker. Snälla. påminn mig om detta inlägg kring den 20 juni! ![]() P.S. Precis när jag loggat in kom jag på att jag igår lovade makade att beställa öguider. Ska genast bli! |
|
||||
|
||||
![]()
Tips : Använd en sarong, funkar lika bra,torkar jättesnabbt och tar ingen plats! Kanske skulle väntat med tipset till 20e Juni
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för påminnelsen, litentuva. Favoritsarongen, solblekt vid det här laget, ska absolut med. Egentligen är det ju den och bikini man har på sig hela dagarna. Räcker ju med 1-2 ombyten till kvällarna då och så ordentligt med Y3 (resetvättmedel).
![]() Aina |
|
||||
|
||||
![]()
Ett tips till i så fall; I första bästa mini/supermarket kan du köpa "Rol" handtvätt, lika bra som Y3 i min mening fast billigare och så spar du in lite mer packning
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske inte ens behöver ryggsäck? En plastkasse och ett värdebälte?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|