![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Fantastiskt. Helt oberörd av vattnet som rinner över huvudet. Rinnande vattenkranar är fascinerande även för en av våra katter, men han vill inte gå så långt som att köra in huvudet under kranen.
BoCina |
|
|||
|
|||
![]()
Men gud så söt......och osmart.
Denna kissen nedanför hade i alla fall stillastående vatten ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker att det är en väldigt smart katt :-) vattenstrålen är för stark att dricka ifrån. Så den sätter under huvudet, sen vet den att vattnet droppar ner till munnen :-D
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag skrattar varje gång åt hans/hennes koncentration på uppgiften
![]() Lissi: den där lilla bör har varit bra törstig, poolvatten kan ju knappast smaka annat än klor. |
|
||||
|
||||
![]()
Kattor som slurpar vatten från poolen är enligt vännen och Hotellägaren Vaggelis på Hotel Prokopios, Naxos, ett omisskännligt tecken på att klorhalten är på tok för låg och behöver höjas omgående.
Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Åh, katten i filmen var kul. Vi har två katter, varav den ena dricker ur kranen. Han vägrar dricka ur skål på golvet. Diskvatten i skålar i diskhon, smutsiga vattenpölar, vatten på golvet i badrummet - det går bra, men inte vattenskål!
![]() Katt nr 2 lapar nöjt ur vattenskål som en helt vanlig katt. Är vattnet slut kan han hoppa upp på diskbänken och ser då ungefär ut som filmkatten, men inte lika envis... /Aina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
Men även om mina gjorde det kan jag svära på att de INTE skulle göra som filmkatten. Vatten i pälsen är ju ÄCKLIGT ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/NW |
|
|||
|
|||
![]()
Helt underbar video på katten.Skrattat gott nu!
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|