|
|
||||
|
||||
Bilder från Thassos
Nu har jag gjort ett album med bilder från min resa till Thassos för ett par v sen. Tänker försöka göra en resedagbok senare.
Vi åkte runt med bil och med cykel! Kul och svettigt! Kolla min profil så kan du se albumet. |
|
||||
|
||||
Sv: Bilder från Thassos
Hej! Jättefina bilder...ser grönt och härligt ut!Hade ni ett bra boende också?
/Carola |
|
|||
|
|||
Tack för titten
|
|
|||
|
|||
Rigtig gode billeder fra Thassos. Så er der noget at mindes. Hyrede en bil på Thassos for tre år siden og körte hele vejen rundt.
|
|
||||
|
||||
TACK Lena Ch! Så härligt att se bekanta kära thassiska vyer. Väntar med stort intresse på din reseberättelse. Jag har inte besökt min favoritö nu på tre år och saknar verkligen dit!
|
|
||||
|
||||
Tack tack! Jag har som sagt fler bilder, och får se om det blir en berättelse, eller bara bilder. Ett par är jag riktigt nöjd med, och funderar på att lämna in till kommande fototävling.
Men jag är inget vidare på datorn, och fick be maken om hjälp flera ggr för att få till det här med bilderna. Det krånglade även för honom, men till slut så . . . Jag var på Thassos med min "cykel-kompis" och var jätteskönt att cykla, om man inte gav sig upp i de högsta bergen. Vi bodde på hotell Chrissa i Limenas. Ca 1 km från centrum. Fint och trevligt, förutom hotellägaren som var riktigt sur! Hälsade inte ens! Vi spekulerade i om han kanske var deprimerad i krisens grekland? Eller bara trött. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|