|
|
|||
|
|||
När kan man kolla/boka färjor 2011 ??
Letar på nätet efter färjeförbindelser mellan Samos och Pireaus. Hittar en enda men det kan väl inte stämma det måste väl komma fler framöver...hoppas jag. Tänkte flyga direkt fr Arlanda till Samos och sedan ta båten till fr Samos till Aten och flyga till Arlanda...Vi är tre pers och jag avser juni och juli 2011.
Skall man våga boka flygresorna nu i dec 2010 och avvakta med färja ??? Hittar ingenstans där det står när rederierna släpper tabellerna ! |
|
|||
|
|||
Sv: När kan man kolla/boka färjor 2011 ??
Du får ha tålamod till så där april...då börjar en del av sommarens turer komma. Sen fyller det på allteftersom. I mitten av maj är nog de flesta turer ute
Lissi |
|
|||
|
|||
Det där tror jag var nästan rekordtidigt för denna fråga.
Hoppas du får en fantastisk semester om några månader! |
|
|||
|
|||
Har du redan bokat flygbiljett? Annars kan du boka via SAS, de har just nu ganska prisvärda resor från flera av de grekiska öarna till Skandinavien, med byte i Aten. Du slipper den långa båtresan och en övernattning i Aten. Vet inte hur det är med priser i juli dock.
Anne |
|
|||
|
|||
Citat:
Äntligen dags att återvända till Grekland - som fått vila ngra år nu för andra resmål ! //Lena |
|
|||
|
|||
Har också bokat nu, till Samos, fast till hösten. Skönt att slippa Pireus och övernattning i Aten!
Tack för tipset om Zorba, verkar vara ett bra boende. Anne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|