|
|
|||
|
|||
Jobb
Hej jag heter Em är 24 år.
Vill åka till Grekland och jobba några veckor i sommar och undrar nu om någon vet bästa sättet att gå till väga. Ska man söka redan innan sommaren från Sverige eller är det lätt att få på plats? i såna fall vilka delar av Grekland är lättast att få jobb på? |
|
||||
|
||||
Sv: Jobb
Enklast är att söka på plats, och helst tidigt på säsongen. Gå runt och fråga på barer och restauranger. Det brukar sitta små lappar utanför om de söker personal. Koncentrera er på öar med mycket utländsk turism, som Kos och Rhodos. Ios skulle jag åka till om jag vore i er ålder.
|
|
||||
|
||||
Hänvisar återigen till Grekiska blocket, där finns det massor av jobbannonser.
Ladda ner Google Chrome, installera. Öppna. Sök på aggeliopolis (eller får man länka till sidan här i forumet?) Sedan skall google chrome översätta åt dig och du kan lätt leta reda på lediga jobb. |
|
||||
|
||||
bob-kåre - Det skulle vara fint om du länkade här eller skickade på meddelande, så att man kunde kolla in vad det är för något. Jag är 18 år men jag söker också något sorts jobb i grekland
|
|
||||
|
||||
Det absolut bästa sättet är att komma ned och gå runt!!
Mitt barnbarn på 20 år har fått jobb här över sommaren genom att vara här och gå runt och fråga hos alla. kanske hjälpte det till att alla känner mormor här nere.... |
|
||||
|
||||
Jaa en mormor skulle man haft där nere..
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|