|
|
||||
|
||||
Kalimera-app?
Finns det planer och tankar på en Kalimera-app till iPhone? Det hade varit kanon om det funnits
Kanske har frågan varit uppe tidigare, fick dock ingen träff när jag sökte efter information här i forumet. // Helén |
|
||||
|
||||
Sv: Kalimera-app?
Frågade Janne för en tid sen och hade han inga direkta planer, men däremot var han sugen på det. Jag vet inte, kanske han har nåt på gång nu?
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Janne, några planer på app?
// Helén |
|
||||
|
||||
Isåfall en app till Android-telefoner oxå, tack
|
|
|||
|
|||
Jisses...för mig är detta verkligen GREKISKA
Lissi |
|
||||
|
||||
Det handlar om de s.k. smartphones som nu blir vanligare och vanligare, man använder helt enkelt telefonen för div. "datorrelaterade" ting.
Har man inte datorn och skall navigera sig runt på icke anpassade sidor så blir DET nästan rena grekiskan // Helén |
|
||||
|
||||
Lissi. För mig är det också grekiska!
Birgitta |
|
||||
|
||||
Inte längre väl??
Önskas det en längre utläggning om applikationerna? |
|
|||
|
|||
Jag har fullt sjå med att bara läsa Kalimera på makens androidmobil (han sa att det heter så, själv har jag ingen aning), när vi är utomlands....Att ens försöka skriva något på den kan man glömma.....jag har för stora och för tunga fingrar för "touch"tangenter...är van att knacka sms på min mycket numerOVANLIGA mobil, en Nokia, som man bara kan ringa, skicka sms och lyssna på musik på...+ några mer saker som kamera Det är svårt nog för mig! 5-åringarna på jobbet är duktigare än jag
Lissi - glad ändå |
|
||||
|
||||
Ja, det är ju det jag säger....
|
|
|||
|
|||
Ja just det......men hur gör den där appen det lättare, det är ju samma telefon du har
Lissi - fattar fortfarande nada! Senast redigerad av Lissi den 2011-07-25 klockan 21:33. |
|
||||
|
||||
Citat:
Lättanvänt alltså, det där med touchknappar är en träningssak Jag lovar. Lissi be nu att få titta på någon sida som har app-uppbyggnad, då ser du skillnaden i användarvänlighet |
|
||||
|
||||
Jeg melder meg inn i klubben - dvs grekiska det kan man jo lære seg
- det er jo m y e verre en det |
|
||||
|
||||
Fast egentligen hade de räckt med en mobil site. Den funkar ju på alla plattformar och han behöver inte tillverka en app.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Jag vill gärna ta fram en app, men som det ser ut just nu är det inte aktuellt. Hoppas att jag kan fixa det längre fram.
|
|
||||
|
||||
Det allra enklaste, för att lägga lök på laxen för de som tycker det snackas grekiska i tråden, vore att koppla forumet till Tapatalk. En app som finns för både iPhone och Android och är framtagen just för att läsa forum.
Det låter sig göras kvickt och lätt och är mycket användbart. |
|
||||
|
||||
Citat:
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Appar du, menar du väl.
Jag ska absolut kolla, när jag kan. |
|
||||
|
||||
Tja, på min mobil kan man ringa och se hur mycket klockan är och skicka SMS. Det räcker för mig.
|
|
|||
|
|||
Citat:
En god vän till mig skulle köpa telefon för några år sen och eftersom han är man så antogs det att han skulle ha det häftigaste...ALLA finesser förevisades på den ena mobilen efter den andra och till slut frågade min vän lite försynt om det möjligen gick att ringa på den också....TYST blev det på expediten i alla fall Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|