![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla kalimeror !!
Jag åker till Kreta och Platanias om 2 veckor ![]() Någon som känner till om det kan finnas motsvarande butik i Chaniaområdet ?? Kanse någon vet vad för kräm jag menar. min svärson har svår psoriasis inte mycket här hemma hjälper, men krämen min kompis köpte ska vara något x-tra. Ha det gott ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns flera butiker i Platanias som har Oliv- och Aloeveraprodukter... Skulle kanske kunna finnas i dessa...? En ligger precis där man svänger ner till hotellen Indigo Mare, Lola, Costas&Christina och Lissos.
Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, Malin
![]() När jag ändå har dig på "tråden" vill jag passa på att fråga dig som den expert du är på området runt Platanias ![]() Ha det gott,Åsa, Som har två veckor kvar tills planet lyfter !! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ojoj...expert, det låter allt det
![]() ![]() ![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Drossia ska jag absolut besöka, ligger det ca 200 m från torget (ej havssidan) så svänger man vänster vid Utopia ??
Ska bo på Marika Suiets har bott där förrut och gillar läget och den trevliga personalen, speciellt dom som jobbar lunchpasset, och vilka goda luncher, oj,oj snålvattnet rinner!! ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Malin |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|