![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hej alla
![]() På vilken strand och ö hittar vi denna facilitet ![]() //Conny |
|
||||
|
||||
![]()
He!
Skulle säga Kentros Beach på Donnousa. Rolf |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Rolf!
![]() Där har jag tyvärr aldrig varit.. //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Marias Beach, Sidari, Korfu?
// KR |
|
||||
|
||||
![]()
Hej KR!
![]() Det är tyvärr inte rätt.. //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skiathos? /Katitzi
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Katitzi!
![]() Det är inte Skiathos heller... //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Halloj.
Kefalonia? nickelena |
|
||||
|
||||
![]()
Hej Lena
![]() Kefalonia är rätt ö! ![]() ![]() Men var på ön befinner vi oss ? //Conny |
|
||||
|
||||
![]()
Ser ut som beach baren vid Kalamia Beach, Lassi.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag VET att det är på Kalamia beach
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej på er ![]() Visst är det Kalamia beach på Kefalonia, Grattis ![]() ![]() ![]() Det är i sanning, en underskattad strand. Fin strand, lugnt & behagligt och relativt billigt. Det enda negativa är väl "puffarna" med sumpgas som understundom hemsöker ens luktorgan ![]() //Conny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lukten var störande, när jag var där. Men är det sumpgas, eller avloppsannläggningen på väg till Fanari, som "duftar"?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag pratade med en infödd persom som sa något om att det var nåt slags (gas)utsläpp som var en "samlad kompott" från hela byn..... Han förordade tom att det var bättre att boka hotell en bit ifrån detta området. ![]() //Conny |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Conny!
Kul. Trevligt ställe var det iallafall. Inga klagomål på lukter från oss... Just på den stranden började vi prata med en kvinna som visade sig bo i Sunne och jobba i Torsby. Världen är bra liten ibland. Hon tyckte vår dialekt var bekant ![]() Jag kom inte på namnet på stranden, men att den var mysigast i området var vi överens om. Ha det gôtt på semmeldagen!!! Lena ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Angående dofterna, så hade ni väl tur med vindriktningen kanske ![]() ![]() Det var helt otroligt vilket sammanträffande på stranden! Det är väl inte varje dag som Sunne med omnejd är så pass representerat på Kalamia ![]() Jag hoppas att du fick "över" nån semla till dig själv idag också!? Ha det gôtt! //Conny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag pratade med en infödd persom som sa något om att det var nåt slags (gas)utsläpp som var en "samlad kompott" från hela byn.....
Han förordade tom att det var bättre att boka hotell en bit ifrån detta området. ![]() //Conny[/quote] I mina öron låter "en samlad kompott" som något väldigt äckligt! ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|