|
|
|||
|
|||
Äta Bröllopsmiddagen på vårt hotell eller på Symposium?
Hej!
Ursäkta alla mina 10000 frågor,men är tacksam för alla tips och trix jag kan få. Har ju mailat runt lite och nu börjar svaren trilla in, äntligen! Frågan är nu,vi bor ju på Kalliston Grecotel och funderar på vart vi ska ha våran bröllopsmiddag. Just nu står det mellan att låta hotellet fixa middagen och gå tillbaka dit efter vigseln eller ska vi åka till Symposium? Vart hade ni gått? Är det långt ifrån Agia Apostoli och Platanias? Tusen tack på förhand! |
|
||||
|
||||
Sv: Äta Bröllopsmiddagen på vårt hotell eller på Symposium?
Citat:
|
|
||||
|
||||
Ser nu att ni bara är 4 i sällskapet.. ja men då kan man väl smidigt ta en taxi bort. Kanske ska ta ett säkert kort .. Symposium..som fått så mycket lovord från alla. Så kan det inte bli fel. (även fast jag tror att det blir bra var som)
|
|
|||
|
|||
Hej! Symposium är min och min dotters favvorestaurang i Platanias, alltid god mat och jättetrevlig personal! Övervåningen är trevligast, vid fönstren ut mot gatan, som kan öppnas helt om det är varmt. Har inte varit på ert hotell men önskar er ett underbart bröllop och bröllopsmiddag!
|
|
||||
|
||||
Välj Symposium. Var där när jag fyllde 50- Sen 2 dar till den veckan. Sen efter 2 år till, 2010. Otroligt bra restaurang. Satt vid fönsterbordet närmast trappen. Maten superb, blev aldrig besviken. Servicen oklanderlig och hur gulliga som helst. Toaletten ett paradis jmft med andra restaurangers. Snyggt, elegant, ombonat. Skönare på övervåningen än där nere. Fin utsikt,värme från personalen. De har hemsida och kolla tripadvisor. Ta en taxi. Bekvämt och inte dyrt. Vet inget om hotellet men vet vad jag fick på S. Grattis i förväg!
|
|
||||
|
||||
Jag skulle valt hotellet
Vet inget om Symposium men vad ska ni där att göra?? Hotellet ser ju jättefint ut och är ni bara 4 personer så låt hotellet ordna något riktigt extra för er. Tror nog att det kan bli väl så bra. Till Symposium kan ni ju ändå ta er en annan kväll //maji |
|
||||
|
||||
Jag hade valt hotellet. Det grundar jag på de fina bilder jag sett på nätet. Symposium är en bra restaurang men jag tror hotellet blir bättre.
// KR |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|