|
|
||||
|
||||
EM i fotboll 2012
Idag börjar EM i fotboll. Första matchen spelas mellan Polen och Grekland. Jag tror inte att Grekland har stor chans att gå vidare, trots att gruppen de är med i är enkel. Sveriges grupp är bra mycket svårare, och jag tror inte heller att Sverige går vidare. Oavsett utgången tycker jag att det är kul att EM äntligen är igång.
|
|
||||
|
||||
Sv: EM i fotboll 2012
Var inte så negativ
Tobbe |
|
|||
|
|||
Ja nu blir det massor av fotboll! Den bästa TV-underhållning som finns om det är BRA fotboll oavsett vilka som spelar.
På jobbet har spelpengarna över sommaren satsats på ett EM-lotteri där vi satsat 25 kr och vi har fått ett EM-lag lag att "lottvinna" om. Jag lottades till UKRAINA så vinner de EM vinner jag alla pengar STORA PENGAR SOM NI KAN SE! Första matchen blir ju total lojalitetskris Sverige-Ukraina Jag hejar på Sverige oavsett!! Inget av dessa länder går vidare från gruppspelet är mitt tips! Kanske Danmark i år igen?? Lissi |
|
||||
|
||||
Ett litet tips så här timmarna innan turneringen startar.
Semifinallag: Holland, Tyskland, Spanien, Italien. Finallag: Tyskland, Holland Vinnare: Tyskland Kan ge 7 rätt. Någon som vågar utmana? Lars - som måste stänga ner datorn nu, ska ut i naturen och leta efter en vaktel. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Tobbe |
|
||||
|
||||
Inte alls, bara realist. Men väldigt hoppfull.
Det ser ut som ett bra tips. Tror lite på Portugal, bara för att Ronaldo är med. Han är ganska bra. Citat:
|
|
||||
|
||||
Sitter bänkad framför tven med en ett par Mytos, oliver och fetaost handlat i kryddbutiken när jag var på Naxos i Maj,
Heja Grekland //Berra |
|
||||
|
||||
Citat:
Kom igen nu GREKLAND!!! mvh zakka |
|
|||
|
|||
YESS!!!! Jamas...så länge det varar! Dålig domare dock!
Lissi |
|
|||
|
|||
Dramatisk match nu i andra halvlek. En grek utvisad i första, Polens målvakt utvisad nyss men straffen missade Grekland (nyinbytta målvakten räddade snyggt). Mycket spännande match !!!
/ Hasse |
|
|||
|
|||
Jisses! Tur man har lågt blodtryck och är hyfsat vältränad!
Lissi |
|
||||
|
||||
Jag tippar att Sverige går vidare till kvarten där vi åker ut mot Spanien eller Italien.
Spanien vinner EM! /kimmen |
|
||||
|
||||
Får väl säga att det var ett bra resultat, har väl en del sympatier för den forna Svenska kolonin ;-)
//Berra |
|
|||
|
|||
Kul match, tror inte heller att Sverige går vidare men Laero, du har glömt Frankrike i ditt tips.....
//Ingela |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Håller på (efter Sverjje förstås) på Spanien. Tror inte på Spanien i år tho. Världens 2 bästa spelare till trots, Iniesta och Casillas.
Man vinner helt enkelt inte tre i rad. Man blir mättad, och det straffar sej på den här nivån... (se barca) Blev imponerad av Grekland ikväll! vänligen, Zlatan / Forza |
|
||||
|
||||
Ryssland !! Ska bli spännande att se vart det leder !! ( efter helgens matcher är de kanske helt bortglömda, p g a Holland.Tyskland och Spanien ) Total njutning fram till 1 Juli |
|
||||
|
||||
Jag också, i alla fall andra halvlek. De spelade mycket bättre än vad jag förväntat mig.
De såg riktigt farliga ut. Kan gå långt. |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|