|
|
|||
|
|||
Fergetider i april, Piraeus-Syros
Når jeg går inn på tidtabell for Blue Star Piraeus-Syros fins det bare en båt daglig, kl 07:35 fra Piraeus.
Om jeg søker på samme rute og samme tid i GTP (Greek Travel Pages) fins det flere Blue Star-båter fra Piraeus, bl a hver ukedag (varje veckodag) kl 17:30. Hvem kan man stole (lita) på? Stephan |
|
||||
|
||||
Sv: Fergetider i april, Piraeus-Syros
Du kan ikke alltid stole på det som står på gtp. , men det som er sikkert er at det går flere ferger det strekket enn bare morgenfergen
Bruk openseas også.. Frdager går det en haug med ferger/ highspeeds. Nel lines kjører også strekket enkelte dager. |
|
|||
|
|||
Takk for svar! Torsdag 25 april har både GTP og Openseas en Blue Star-båt Piraeus-Syros kl 0735 og en kl 1730 - ingen andre. På Blue Stars egen side fins ingen avgang kl 1730. Så får jeg bare håpe at GTP og Openseas har rett, så jeg slipper å overnatte.
Stephan |
|
||||
|
||||
Jo, om du på Blue Stars sider ser på tidene for ruta med det langet namnet «Piraeus-Syros-Paros-Naxos-Santorini & Amorgos (Katapola & Aegiali)-Iraklia-Schinoussa-Koufonissi-Donoussa-Astypalaia», finner du 17.30-avgangen din. Den ferja stopper på Syros tirsdag, torsdag og fredag, så om du skal dra torsdag 25. april, er det bare å slappe av.
|
|
|||
|
|||
Takk Alruts. Du har så rett. Jeg søkte på ruten Piraeus-Syros-Tinos-Mykonos, som jeg har gjort andre år, men rederiet har endret på det. Så da skal det gå bra, ja.
Stephan |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|