|
|
|||
|
|||
Saknar fortfarande billigaste resealternativen
Nu är vi i andra halvan av mars och fortfarande saknas de billigaste alternativen att resa till Grekland dvs Ryanair( punktligast och billigast) har även attraktiva avgångar från Norge om man bor i västra Sverige,samt Norvegian som har många attraktiva avgångar under högsäsong.Med ryanair är mycket bagage dyrt men man behöver inte så stort bagage.
|
|
||||
|
||||
Sv: Saknar fortfarande billigaste resealternativen
Visst går det att boka billiga biljetter...men de billigaste är nog slut. Förra veckan kunde man boka Rygge- Chania för 298 nok t o r nu i april Vi har även köpt högsäsongbiljetter t o r både Arn- Chania och Got- Chania för under 1500 kr
|
|
||||
|
||||
Håller med dig, priserna verkar överlag ligga högre i år.
Jag bokade dock flygbiljetter igår med Langley för 1200 kronor skallen till Chania i juni, så några guldkorn finns väl kvar där ute... |
|
|||
|
|||
Jag pröjsade 2500 kr per pers tur o retur för september till Heraklion, hittade inga billigare biljetter när vi behöver åka. Tycker det är helt ok pris iofs även om det känns som man borde kunnat hitta billigare.
Värt o notera är att Ryanair är ett dåligt skämt, det hade kostat mer än 2500 pga alla deras skojeriavgifter när jag kollade igår när jag bokade. Air Berlin via Berlin kan vara intressant, de hade för 2000 kr tur rutur dock inte de datum vi behövde. Kan det vara så att man är ute i för god tid för de riktigt låga priserna? |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|