![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ytterligare något som jag ännu inte besökt och gärna vill besöka... Jag vet att det finns några stränder på Kanapitsa... En av de är Tzaneria (stavas det så ??
![]() Fortfarande fantastiskt kul att veta att jag ännu inte sett allt av "min" ö för då har jag ju anledning att kolla in här och ffa en anledning att åka tillbaka ![]() 48 dagar kvar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Jag försökte att "beta av" de stränder som jag ej besökt, nu senast... men det finns ff ett antal kvar. Trots alla besök så tar stränderna aldrig slut ändå ![]() Beträffande "Kanapitsa-udden" (vid busshållplats 12), så består den av flera stränder. Närmast vägen ligger Tzaneria, och den är väl bäst(?) och enklast att ta sig till. Den ligger ganska nära avtagsvägen ut mot udden och det tar inte lång stund innan man är där. Längre bort efter vägen som går runt udden ligger Kanapitsa. Det är en väldigt smal strandremsa. Vägen till stränderna är väldigt bra. Stränderna ligger precis nedanför vägen. Till Banana o Abela får man gå betydligt längre på helt annan typ av underlag ![]() //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har varit på Tzaneria och jag tyckte inte att det var någon höjdare, inte så klart vatten. Men det är klart, allt är ju sämre om man jmf med Tsougrias
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|