|
|
||||
|
||||
Årets sista resa
Då stänger jag resväska för att imorgon bitti flyga ner till Chania igen. Nu vågar jag säga att det är årets sista resa faktiskt Det har blivit väldigt mycket Kreta i år så detta blir sjätte gången(60 dagar sammanlagt) Om jag blir ifrågasatt...??? O jaa, hela tiden Men trivs man så gott som jag gör där så är det svårt att boka till andra ställen. Men någon gång ska det bli en lång ö-luff
När jag kommer hem så är redan nästa år bokat så ingen ångest behöver infinna sig Men nästa år ska jag nöja mig med 2 resor, en vecka på påsk och 6 veckor på sommaren // Malin |
|
||||
|
||||
Sv: Årets sista resa
Citat:
Ha det så gott ! Birgitta |
|
||||
|
||||
För oss blir det 4:e Grekresan i år! Vi åker också tidigt, 06.55 från Kastrup landar i Chania ca:11.30 !
Årets sista resa blir till Furtenventura i December ! / Tom |
|
|||
|
|||
Ha det underbart!!!
|
|
|||
|
|||
Ha det härligt båda två! Hoppas ddet fina vädret består.
Själva hoppas vi på fint väder i Girona dit vi åker på måndag Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha en riktigt trevlig resa! Lena |
|
||||
|
||||
Men ni borde komma till Paleochora i december!
Birgitta. |
|
|||
|
|||
Ha en härlig semester, har bara varit hemma i 2 veckor på lördag och jag längtar redan tillbaka til Chania och Nea Chora
|
|
|||
|
|||
I Paleochora i december skulle JAG garanterat få lappsjuka Fast nu var det nog inte oss du menade.....
Decemberresor om vi ska göra några får gå till Tinos Chora, Chania eller Aten/Pireus....eller till Paris eller Madrid! Fast i år blir det ingen decemberresa. Vi inleder det nya året en vecka i Krakow med vänner. det ska bli spännande. Hoppas nu Malin att vädret håller i sig för er! Lisa |
|
||||
|
||||
Skulle gärna åka ner till Paleochora i december men jag tror att det får vänta tills de börjar köra direktflyg året runt! Just nu sitter jag på balkongen i Chania efter att ha badat i havet... Det är minst 25 grader i vattnet och i luften 27
|
|
|||
|
|||
Så härligt det låter!
Tänk Malin, jag drömde i natt att Ryan air skulle lägga ner Girona från Kalmar och i stället börja flyga till Chania....men det var som sagt bara en dröm...och jag som redan hade börjat packa! Lissi |
|
|||
|
|||
Lite avundsjuk,,ytterst liteNjut!!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|