|
|
|||
|
|||
Letar och letar
Hej! I maj hörde jag en låt på Kreta på en taverna som jag snabbt fångade upp med Shazamappen! Kunde sen lyssna på den på You tube i en filmsnutt med engelsk textning! Men nu finns den INGENSTANS. Den finns tydligen med på Greek greatest song ever från 2005, men den får jag heller inte tag på : (
Jag älskar låten som heter Thalassa med Nikos Pipinellis och Yannis Parios. Det finns en låt med bara Parios som heter Thalassa men det är inte den! Vore så glad om någon visste hur jag kan få tag i den!!! |
|
||||
|
||||
Sv: Letar och letar
Senast redigerad av lakis5 den 2013-12-15 klockan 10:55. |
|
||||
|
||||
Om folk kunde tacka
|
|
|||
|
|||
Hej och TACK!! Såg det först nu!!! Ska kolla nu direkt!
|
|
|||
|
|||
Hej igen! Jag är så tacksam för att du tagit dig tid och kollat detta åt mig! Tyvärr hittar jag inget mail och fattar inte hur jag ska göra för att kunna lyssna på låten
|
|
|||
|
|||
Tårarna rinner.....Efcharisto pouli lakis5........äntligen efter så många månaders letande får jag höra låten som fick mig att gråta på tavernans toalett, kunde inte sitta kvar där ute vid havet, (låten gick rakt in i hjärtat) utan fick göra mig ett ärende dit...tack snälla för den underbara låten! God Jul!!!
|
|
||||
|
||||
Tack säger jag också för en mycket fin sång
Sitter ock drömmer mig bort till hav och sol, sand och ljumma vindar... Myssa. |
|
|||
|
|||
Jag tycker också att det är en fin låt. Har lyssnat på den flera gånger de senaste dagarna. Lyssnar annars mycket på grekisk musik men den här har jag inte hört tidigare.
Göran |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|