|
|
|||
|
|||
Båttidtabeller
Undrar när tidtabellerna för tex Bluestar Ferries båtar kommer. Sedan länge ligger tiderna för alla svindyra catamaraner uppe men när kommer resten? Kollade idag att vår nästa ö-luff är 154 dagar bort och det enda som kan få mig på gott humör en kall dag som denna är att surfa runt på Kalimera!
|
|
|||
|
|||
Sv: Båttidtabeller
Hej!
Du hittar Blue Stars tidtabeller på bluestarferries.com, välj Domestic lines i övre vänstra hörnet och sök sen på de linjer du är intresserad av. Lycka till! Våga |
|
||||
|
||||
Jag provar att få svar här...när brukar tidtabellen för Express Skopelitis vara klar? Eller någon som vet när den brukar gå från Naxos till Schinoussa?
Tacksam för svar :-) |
|
||||
|
||||
Express Skopelitis tidtabell brukar aldrig ändras. Den går oftast kl 15.00 från Naxos. Först till Iraklia, och sedan till Schinoussa, innan hon fortsätter mot vidare öden.
|
|
||||
|
||||
Tack för svaret..då vet jag att vi kommer dit dagen som vi bokat rummet...var lite orolig att den gick på förmiddagen för då hade vi missat en dag på Schinoussa...men det hade ju löst sig på något vis...hade fått ändrat om i bokningen lite! :-)
|
|
|||
|
|||
Tack! Härligt med folk som vet.
Förra sommaren fans en sen rutt från Rafina till Ios, hur vet man var man hittar sådan trafik? Hittar bara bolag som åker från Pireus. |
|
||||
|
||||
Bruk gtp.gr. Sett bare opp rafinA i rubrikken.. Ingen datoer.. Trykk søk og du får opp hvilke steder du kan reise til fra Rafina... Velg og deretter evt dato.
|
|
|||
|
|||
Det händer att Skopelitis avgår från Naxos både 13.00 och 14.00, så 15.00 är bara ett av alternativen. Tidigare än 13.00 har jag inget minne av att hon någonsin har gått. Tiderna kommer ut på gtp.gr efterhand, så kolla när resan närmar sig.
Våga |
|
||||
|
||||
Kanon...vi anländer till Naxos 11.20...ju tidigare vi kommer till Schinoussa desto bättre....blir ju en vecka på Naxos också. Längtar som bara den!!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|