|
|
|||
|
|||
Aegean Flyga till Chania
Vi ska resa till Chania igen för 6 gången
Men denna gången flyger vi med Aegean Airlines.. Är det någon som har flugit med dom och kan berätta lite...... Vi har alltid åkt med Novair innan. Kram Marie |
|
||||
|
||||
Sv: Aegean Flyga till Chania
Vi har åkt med Aegean mellan Athen och Chania flera gånger och är väldigt nöjda med dem. Snabb och bra service och bra plan.
//june |
|
||||
|
||||
Har fungerat alldeles utmärkt de gånger vi åkt med dem, bra service och bra plan.
lars Kriti stin kardia mou |
|
||||
|
||||
När jag åkte med Aegean till Chania så hade de hyrt in plan från Air Baltic... Men det var helt ok det med
// Malin |
|
|||
|
|||
Åkt med dem flera gånger reguljärt, kanonbolag i mina ögon, bra på att hålla tiden, bra plan, bra service, bra priser, rent och städat, helt ok mat serveras det också när man åker internationellt med dem och de har bra piloter med, inga "drämma planet i marken" landningar som det typ alltid var för när vi åkte charter, lite oroande för framtiden kanske iom nu när de tog över olympic har de ju monopol mer eller mindre,
|
|
|||
|
|||
Åkt med dom flera gånger till Chania, inga problem, ingen svensk personal, men de går utmärkt ändå.
// Marlene |
|
||||
|
||||
Jag har flugit reguljärt med dom många gånger. Mycket bra bolag. Är överlycklig att jag nu kan flyga med dom från Köpenhamn tre gånger i veckan till Athen och sedan vidare till Lesvos.
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|