|
|
||||
|
||||
Tiderna förändras
Den här bilden tog jag 2004. Den här bilden tog jag 2014. Bilderna är tagna på samma ställe i hamnen på Folegandros. |
|
||||
|
||||
Sv: Tiderna förändras
Häftigt!
Man kan inte låta bli att undra vad där kommer att stå 2024. Masse |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Eller hur.. ..
|
|
||||
|
||||
Förmodligen kommer kocken vara en robot...
|
|
|||
|
|||
..det tror jag med!..
|
|
||||
|
||||
Eller har världen förändrats så mycket att kocken står med den gamla skylten igen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
/kimmen |
|
||||
|
||||
....... och då är förhoppningsvis några "robotgäster" benägna att besöka etablissemanget. Ett är då helt säkert, jag kommer inte att vara där.
Masse |
|
||||
|
||||
Fast lite lustigt är det allt att alla vill ha rapporter från Grekland men ingen vill att rapportörerna ska ha wifi
|
|
||||
|
||||
Fast nu hörde jag på radion i morse när Tengby berättade om sin 17-åriga dotter, som plötsligt upptäckt brevvänner. Hon hade ett flertal världen över och var alldeles begeistrad att man kunde skicka handskrivna brev, med små presenter i. En godis, ett löv etc. Hon tyckte att just den analoga kommunikationen slog all digital dito.Så tiderna förändras - igen!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Det påminner mig om något jag reflekterade över bara häromdagen. Jag såg en handskriven lapp och visste inte vem den var från - för man känner inte igen folks handstilar längre. Man ser dem ju aldrig skriva! "Förr" kunde man identfiera en rätt stor del av omgivningen på handstilen.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
||||
|