|
|
||||
|
||||
Vem vet mest
Var det inte ikväll " Lissi " skulle va med i tvåans "Vem vet mest" ?
Sänds kl 19.00 / Tom |
|
||||
|
||||
Sv: Vem vet mest
Va?! Det måste jag kolla på!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Ni som inte hann med , ni kan se här... http://www.svtplay.se/video/4932634/...-15-avsnitt-67
/ Tom |
|
|||
|
|||
NÄÄÄ, Tom!! Vad gör Du?
Fast denna gång gick det i alla fall lite bättre än förra...övning ger färdighet. ....och jag är inte den första på Kalimera som varit med Vet åtminstone en till... Lissi |
|
||||
|
||||
Modigt at du deltog. Godt gået
|
|
||||
|
||||
Det var ju inte illa . Jättebra, utom ett par järnsläpp.
Abi |
|
|||
|
|||
Jo 3 sek betänketid går fort och trafikfrågan trodde jag var en kuggfråga, att det inte absolut måste vara en ringklocka utan kunde vara en tuta eller liknande
Ett kul äventyr som varmt kan rekommenderas! Gratis resa, hotell med frukost och en rolig upplevelse med inspelning Lissi |
|
||||
|
||||
Jag tycker ibland att jag är duktig när jag ser typ "På spåret", men om jag hade varit med i programmet antar jag att jag inte skulle kunna någonting. Var det svårare i "verkligheten" än hemma framför teven?
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
Jättebra, Lisa! Jag är imponerad!
En gg var jag själv med i Jedopardy. Eller rättare sagt i uttagningen. Jag gick vidare två omgångar tror jag, sen åkte jag ut. Omgången efter kom med i TV. Jag var chockad och sur. Det fanns inte i min kaxiga tankevärld att jag skulle förlora. Jag skulle ju vara med i tv... Ungefär så här bra förlorare var jag /Netwolf |
|
||||
|
||||
Modigt, säger jag också! Och duktigt! 3 sek. är ju nästan ingenting, tyckte det gick allt för fort.
Att du misstänkte ringklockfrågan som kuggfråga tänkte jag strax på, forstår den misstanken. Bra klarat, Lisa! |
|
|||
|
|||
Härligt Lisa,så duktig du var
Ungefär så här bra förlorare var jag /Netwolf[/QUOTE] Jag dör av skratt,han var verkligen en dålig förlorare,pinsamt Monica |
|
|||
|
|||
Tack alla!!!
Lissi |
|
|||
|
|||
Lisa, jag har inte kollat på play än.. men ska.. ..måste ändå säga att du är väldigt modig!!..
Hade jag suttit där och måste svara så snabbt... hade det låst sig för mig.. det vet jag!! |
|
|||
|
|||
Tyckte du gjorde bra ifrån dig igår Lissi! Förstår att det känns annorlunda i pulpeten än hemma i tv-soffan. Kul att få ett ansikte på dig, har ju läst många av dina inlägg.
|
|
||||
|
||||
Jag satte på Tv;n i går och "Vem vet mest"... en stund in i programmet (jag tittar bara ibland och gillar att svara på frågorna).
Plötsligt, får jag en känsla av att det är någon jag känner som är med i programmet. Lisa...var har jag sett henne?... eller... hur känner jag henne?... Småland?...lärare?... och så otroligt bekant!!! ... Lissi??? Bra jobbat Lisa (Lissi)! Jag har aldrig mött Dig på riktigt, men Du är en förebild. Kram Lena |
|
|||
|
|||
Tack snälla Lena.
Jo allt man kan berika sig med är värt att prova... ..och en gratis minisemester är kul. Första gången, förra året så träffade jag Annki här på Kalimera efter så det blev dubbelt trevligt!! Lissi |
|
||||
|
||||
Citat:
Det var många år sedan nu. Våra barn var små och bodde hemma. Jag kom hem från jobbet på kvällen och barnen sitter bänkade framför TV:n och kollar Jeopardy. Tyst blir jag stående bakom soffan de sitter i och börjar följa med i frågorna. Jag som tidigare tyckt att en del frågor varit lite knepiga kan till sist inte låta bli att tyst för mig själv mumla ....... "Otroligt! Jag kan ju varenda fråga!". Men tydligen var det inte tyst nog eftersom barnen hörde det och vänder sig om och utbrister .... "Men Pappa" Det är ju Barn-Jeopardy!!!!" Det varade inte länge, men för en liten liten stund inbillade jag mig att jag var ganska smart. Tänk så fel man kan ha! Kul att det var på riktigt som det gick så bra för dig Lissi! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
Citat:
Den var bra! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|