![]() |
|
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
Det er veldig fint på Vestre Kreta, men ikke finere enn på Østre
![]() - det "eneste" jeg savner på Østre Kreta er en by som Paleochora ![]() Men når det gjelder fine bergs/landsbyer, hadde jeg gjerne ønsket flere av dem nær Paleochora! Men n å er vi på Syd/Østsiden og aller først på vei til de byene som ligger nærmest Makrigialos. Som kartet viser, her er det uendelig mange og fine steder å besøke med kort og litt lenger, men fortsatt "overkommelig" avstand - og mange fine steder å bo og, ikke nødvendigvis Makrigialos ![]() ![]() Vi begynner med et "utsnitt av veien" til AG. STEFANOS : ![]() Så lar jeg bildene, alle er tatt i November 2011, snakke for seg selv, som jeg bruker å gjøre: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jeg avslutter med et oversiktsbilde, Ag. Stefanos: ![]() - ny by i neste innlegg ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så fina bilder, Kari, som alltid i dina inlägg och resebrev. Jag blir glad av att se dem och vill dit nu!
Marilene (som ännu inte bokat nån resa) |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari för dina fina bilder, jag känner igen mig på flera av dem
![]() Ser fram mot nästa by... Maria |
|
|||
|
|||
![]()
SÅÅÅÅÅÅ vackert!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kari,
Du gör utmärkt reklam för sydöstra Kreta med dina foton! Byarna är ju "hemma" för oss. ![]() / Jannis |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns i alla fall lika vackra blomster och trädgårdar som i Paleochora.
Vackra bilder du tar, Kari! Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Kari, visst är det så att det är alltid en lika stor njutning att få ta ta del av dina bilder!
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trots att jag har varit i området flera gånger har jag aldrig varit i Agios Stefanos. Det finns hur många fina byar som helst på denna vackra ö!
Tack snälla kari! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för underbara bilder! Ser fram emot vår kretaresa, men vi har tänkt oss mer söder o västerut...
|
|
|||||
|
|||||
![]() Citat:
![]() Østre/SydØstre Kreta er virkelig verdt å reklamere for! - selv om hele Kreta er fint synes jeg flere skulle "oppdage" østsiden ![]() Citat:
![]() - og ja, det er fantastisk blomsterrikt, og dette er november! Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() ![]() Det er en glede for meg å iblant kunne "gi litt tilbake", Janne! Og ja, byene er m a n g e og fine, det ville vel være et umulig mål å få med seg alle på øya... Citat:
![]() Kreta er fint uansett hvor på øya, det blir nok en flott ferie ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så fina bilder.Vi har åkt ganska mycket på den sidan,,,och är på lång väg klara...Paleokastro..vill vi tillbaka till..
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() I Paleokastro har ikke vi vært, får kanskje ta et stopp der og da - når vi er "på de kanter" ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg hadde ment å legge inn neste by i går, men siden Photobucket hadde "maintenence", hele ettermidagen og kvelden, fikk jeg ikke tak i bildene mine
![]() Men nå fortsetter vi turen til PEFKI ![]() fra Makrigialos går det vei "direkte" til begge byene. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Det var PEFKI ![]() Vi avslutter med et besøk på byens Kafenion : ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte heller Pefki har jag varit i. Men nu vet jag att jag måste dit.
![]() Tack igen Kari för helt underbara bilder. Vilken fin by! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Återigen, tack för underbara bilder!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Härliga bilder!
TACK! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Toppen! Nu väntar jag på Stavrochori, med sitt härliga torg med flera tavernor som har utmärkt mat! Ett favoritställe för oss!
När man bor i området tar man inte så många foton där, eftersom man ser det så ofta. Du friskar upp våra minnen nu! / Jannis |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Og, fine byer er det virkelig veldig mange av i området, og det blir kun "et utvalg" av byene jeg viser - har jo ikke besøkt alle heller, men det kommer flere ![]() ![]() Men jeg må se over bildene mine igjen, jeg tror kanskje ikke vi har fått med oss "Stavrochori", Jannis! Når jeg ser på kartet forstår jeg ikke hvordanvi har grid å "unngå" den ![]() - synd, forstår det må være en av de spesielt fine, neste gang reiser vi dit ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Neste by vi gjorde et stopp i heter OREINO
Først litt utsikt og natur på vei dit: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|