![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
I slutet av april blir det en kulturresa (kultur=besök och inköp av vin på Calles i Rostock) till Rostock, i slutet av maj blir det Estland, Lettland, Litauen och Polen och i december en 20 dagars cykeltur på Cuba.
Härligt att ha något att se fram emot. /pawik |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Fast det är ju för att vi är pensionärer vi kan göra så.... ![]() ![]() Lissi - priviligierad |
|
||||
|
||||
![]()
Du är lycklig du pawik!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag vill oxå va panschis!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bara lugn, det blir så småningom
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
[QUOTE=pawik;385937]I slutet av april blir det en kulturresa (kultur=besök och inköp av vin på Calles i Rostock) till Rostock, i slutet av maj blir det Estland, Lettland, Litauen och Polen och i december en 20 dagars cykeltur på Cuba.
Härligt att ha något att se fram emot. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag är inte pensionär ännu, men använder all min semester till resor... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Har du några tips eller info om hur Kuba är som resmål kan du väl berätta! Katitzi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Efter fyra långa resor med Rosa Bussarna skall jag nu testa Läs och Res. Dom har tre cykelresor/år till Kuba. Vårens har redan gått och höstens båda resor är redan fullbokade. Jag fick sista platsen på decemberresan. Mera info finns på Läs och Res hemsida.
/pawik |
|
||||
|
||||
![]()
Katitzi, jag reste till Kuba för två år sen och det är den bästa resan jag gjort i mitt liv. Ingen annan plats i världen som kan slå Kuba. Att åka runt där är väldigt smidigt och billigt.
|
|
||||
|
||||
![]()
Okej.
![]() Jag vill inte på något sätt förringa dina upplevelser eller lägga sordin på stämningen, men det finns ju många områden där Kuba kommer låångt efter andra länder... ![]() /kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Det håller jag med om men fortfarande har ön en charm som fattas alla andra platser :-)
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|