|
|
||||
|
||||
Nya inlägg
Så har jag äntligen kunnat logga in igen. Men knappen med funktionen NYA INLÄGG är borta. Den använde jag alltid för att se vad som skrivits sedan jag var inne senast. Försökte istället med DAGENS INLÄGG under Snabblänkar. Men där får jag svaret att jag inte är behörig.
Masse |
|
||||
|
||||
Sv: Nya inlägg
Nu hittade jag din tråd "Viktig information om forumet" Janne! Där finns ju svaren på mina frågor som jag ställde på FB, och kanske också på frågan här om "nya inlägg". Förmodar att det är en av funktionerna som ännu inte är igång. Håller tummarna för dig i kampen mot marodörerna!
Masse |
|
||||
|
||||
Jag är så glad att det är igång, så jag väntar gärna på de andra funktionerna. Bra att Janne inte släpper på det för snabbt. Vi är nog många som går direkt på nya inlägg, men det funkar att kolla de olika grupperna med
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Men nu fungerar Nya Inlägg också!
Bra jobbat Janne! Förstår att om vi användare är frustrerade för att forumet ligger nere, så är det säkert bara förnamnet mot vad du känner! Det här är ju din skapelse och din baby. Hoppas att du orkar hänga i och att du kan omge dig med den support som du behöver för att hålla marodörerna stången. Masse |
|
||||
|
||||
Gött det kändes att klicka på Nya inlägg!
|
|
||||
|
||||
SE MITT FÖRSTA INLÄGG (DEN 22 NOV) I DENNA TRÅDEN.
NU HAR JAG EFTER DET SENASTE STOPPET I FORUMET EXAKT SAMMA LÄGE IGEN. DVS INGEN KNAPP FÖR "NYA INLÄGG" OCH INGEN BEHÖRIGHET PÅ "DAGENS INLÄGG" Masse |
|
|||
|
|||
Har inte heller någon knapp för "nya inlägg". Saknar den verkligen. Annars är det ju väldigt omständigt att hitta det man inte läst!
|
|
|||
|
|||
Alla funktioner kanske inte funkar men vi får väl vara glada att forumet är igång igen...Eller hur?
|
|
||||
|
||||
Definitivt!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Masse |
|
||||
|
||||
Det är så fint att forumet funkar igen. Nu får vi hoppas att alla har upptäckt det och att vi kommer igång ordentligt igen. Många har säkert planer för årets resa så nu vill åtminstone jag gärna veta vart i Grekland ni skall resa! Själv vet jag tyvärr inte ännu om det blir någon resa överhuvudtaget.
Men jag gillar andras resor också! / Anne |
|
||||
|
||||
Nu är "NYA INLÄGG - knappen" tillbaka!
Suveränt!!!! Bra jobbat Janne! Tack! Masse |
|
||||
|
||||
Underbara Janne!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Va härligt! 😃
|
|
|||
|
|||
Bravo!
|
|
||||
|
||||
Tack Janne! Vilken lättnad! Må nu buset hålla sig borta för all evighet!
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|