|
|
||||
|
||||
Nu när "alla" åker...
...så kan ni väl komma ihåg att ...inte bara ta bilder till fototävlingarna (och på skyltar och fula hotelltavlor) och skriva dagboksanteckningar till resebrev som trogna kalimeraner gör, utan även... SKRIVA UPP VAD NI BETALAR FÖR OLIKA SAKER som till exempel hyra moppe, bensin, olika maträtter och drycker, båtresor och allt möjligt annat, så att vi som ska iväg först till hösten får lite service
|
|
||||
|
||||
Sv: Nu när "alla" åker...
Brukar faktiskt göra en liten dagbok för oss på resan, innnehållande sånt som du skrev........ex båtpriser, mat och boende priser............kul att ha kvar samt att veta tills nästa gång. Eller som i ditt fall....få lite info innan du åker! Jag lovar, jag ska försöka plita ner det när jag kommer hem igen!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ska bli Elisabet Martinifk |
|
||||
|
||||
jag brukar spara vissa notor och kvitton då och då under resan bara för att kunna komma ihåg priser och sånt.
sen sparar jag visitkort så jag kommer ihåg adresser och namn på tavernor mm. men jag tänkte faktisk att föra lite dagbok som ivi gör, det är nog rätt bra för ibland infinner sig den lighta varianten av alzheimer. och allt man skulle komma ihåg är bortblåst. myssa.............. |
|
||||
|
||||
Tack snälla ni
Glömde säga att jag vill särskilt veta vad körsbär och aprikoser kostar per kilo |
|
||||
|
||||
Citat:
Eva |
|
||||
|
||||
Citat:
Martinifk |
|
||||
|
||||
Citat:
juni är det godaste jag vet. Gärna kylskåpskalla! Synd att det inte är säsong för körsbär då jag kommer ner ... Chris 98 tunga dagar kvar ... |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|