|
|
||||
|
||||
Läget, läget å läget!
Sen sittning ikväll Har noterat att kvällströttheten numera infaller vid 7-halv 8.
Sen blir man bara piggare ju längre man är uppe. Är det så att åldras så är jag gärna med i den klubben Alltså denna tysthet..värmeljus och just den musik man vill höra..🙏 Anyway.. Har fått en enorm tillbakalängtan till Zakynthos..därav mina senaste inlägg därifrån. Här bodde vi strandnära..ja tillomed utan strand! Fyra trappsteg så var man i havet. Åh vad jag älskade detta boendet! Numera är det ett "lyxhotell" och finns inte som charterutbud. / Kajja Senast redigerad av Kajja den 2022-12-04 klockan 01:50. |
|
||||
|
||||
Sv: Läget, läget å läget!
Där hade man gärna suttit
|
|
||||
|
||||
Grubblat över vad hotellet hette och till slut kom jag på det. Denise Beach! Det ser verkligen annorlunda ut idag.
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Hos oss infaller kvällströttheten vid olika tidpunkter. Om min man överraskar med en ouzo -eller två - sover jag snart gott i tv-fåtöljen. Annars brukar John Blund knacka mig på axeln strax före midnatt.
|
|
|||
|
|||
Det ser väldigt mysbart ut, plums i havet på direkten! Det gillar jag, var det långgrunt? Tycker själv om när man går en liten bit och sen: simmadags
Är en "creature of the night" kommer sällan i säng före 2, tur att man är pancho och kan sova på morgonen istället Välkommen i klubben, Kajja! Att bli äldre är inte fel, så länge man får vara någorlunda pigg i kropp och själ..... Catlady, som gillar att vara pancho och styra sin egen tid..... lite lyx efter 42 år i arbetslivet! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|