|
|
||||
|
||||
Förskräckliga foton!
Massor av tid till övers så Kalimera får en del.
Hoppas att fler bidrar! Det kommer mera Mitt första: Hur tänkte jag där?! En uppäten Snapper / Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: Förskräckliga foton!
Ja då kommer ett till:
Ooops! Nä det där var inte den utsikten på Stavros beach på Kreta jag fotade egentligen..även om hon visar upp sin bästa sida!! Tog flera kort från solsängen varav ett är min avatar här i forumet...men det där!!..inte raderat med facit i hand Kom på ett trick när den bilden hamnade på sniskan i Kalimeraalbumet, hur jag än vred o vände på den i mitt fotogalleri. Jag tog en skärmdump på fotot och valde det från mitt galleri och så hamnade det på rätt håll Himla smart jag kände mig då!! Detta får räcka för nu 😴 / Kajja |
|
||||
|
||||
Det är ju det där att man borde ta bild av maten före man äter. Men plötsligt har man kastat sig över maten och glupskt ätit upp allt. Blir ju inte mycket att fota då, vackert brukar det inte heller vara.
Men avatarbilden blev ju bra! / Anne |
|
||||
|
||||
Ja, det var väl ingen otrevlig bild så säg.
Annat var det, när vi var i Brasilien. Bikinimodet för de brasilianska damerna var en smula mer ekivokt än svenskt dito. Så det var svårt att ta bilder på stranden, utan att en och annan galant dam fastnade på plåten... Min fru kommenterade sen något syrligt bildrullen, att jag då minsann varit väldigt flitig med kameran på beachen... /Netwolf |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ha ha ha! Får mig att tänka på alla fina matfoton som jag INTE tog på våra resor.
”Nu ska jag komma ihåg att ta en fin bild på maten ikväll” sa jag ofta. Men för det mesta kom jag sen på det först när vi var halvvägs genom maten, och då var motivet inte lika festligt. Masse |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|