|
|
||||
|
||||
Dags!
Då är
* förhoppningsvis allt packat * mattes hjärtegryn avlämnade på kollo (=kattpensionatet) * internetbiljetter och Kalimeras Karpathosguide utskrivna med nya bläckpatronerna för 1000 spänn (Janne - guiden är fantastisk, tack! ) * joggingskorna tillbakastoppade i garderoben. Rapport från en mig närstående joggare på Karpathos säger att det pga värmen inte går att springa efter 7 på morgonen. SJU. Glöm det. Visserligen ska det enligt hyresvärd Elias bli svalare från och med i morgon - men ändå... Det blir ingen löpning * Stieg Larsson och andra tunga böcker är nerpackade i resväskan medan en lättare pocket ligger i lilleryggan. * Nyss beställde jag viktväktarnas cd så att den ska ligga och vänta på mig när jag kommer hem. Nu ska slutarökafläsket bort och även om det inte är så många kilon det handlar om krävs en seriös diet för att jag ska göra det. Kan på det här viset unna mig ett par extra semesterkilon också * 03.45 ringer klockan * Hejdå på ett par veckor |
|
||||
|
||||
Sv: Dags!
PS: glömde en grej: i morgon eftermiddag sitter jag och käkar sallad och dricker mythos
|
|
||||
|
||||
Citat:
R |
|
|||
|
|||
Ha det jätteskönt på Karpathos! Jag har blivit så avundsjuk på alla som åker ner nu att jag var tvungen att boka mig en liten restresa jag oxå .På måndag åker jag till Lefkas en vecka .Äntligen skall jag få sola mig .
|
|
||||
|
||||
Citat:
Ha en riktigt go o mysig resa Kalo Taxidi! / Zanét |
|
||||
|
||||
Mitt bästa tips, exklusivt för dig:
Packa upp böckerna! Packa ner skorna! Avbeställ cd:n! Och ha det så himla gott! |
|
||||
|
||||
Ha det så gott Det skall bli roligt och höra sedan hur det är på ön
Riitta 40+kvar |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Tack allihop
Rasmus: ja det är jättesynd om mig som bara ska till Karpathos. Tänk på det när du sitter här i dina 13 grader och tittar på regnmolnen Elisabet: vilka jäkla tips... Men tack ändå |
|
||||
|
||||
Ha det så himla bra!
Hyr en moppe så snart du fått i dig den där salladen. Hoppa ölen. Ta med snorkel och cyklop om du åker till Agios Nikolaos. Skriv en rad om du gör förbi en dator. Blir vädret sämre finns joggingskor att köpa på Supermarket nedanför Elias. Hälsa du-vet-vilka från oss. |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Ja det har du rätt i, det finns INGET han inte fixar. Pronationsstöd...
Nu måste jag sova, hej alla! |
|
|||
|
|||
Ha det så himla kul!! Sola för mig med!!
|
|
||||
|
||||
Härligt! Då sitter du kanske på flygplanet i denna stund och känslan när man är på väg är ju obeskrivlig. Åh vad jag längtar tills vi också ska iväg.
Ha en bra semester! |
|
||||
|
||||
Nu har du alltså fått både salladen och Mythosen Har hört via bekantas bekanta att VARMT är det... Ha det så skönt!
Ivi -som får vänta i drygt två veckor till, men sedan blir det både ouzo, Mythos och sallad och strandliv på Karpathos |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|