|
|
||||
|
||||
På fredag natt!
Bär det av mot Grekland och första stopp blir Dortumnd för att heja fram Sverige till seger!? Nästa stopp blir i Österrike och sen Garda sjön i Italien, såg just på grekiska nyheterna att Italien är täckt av snö!! är hela världen upp och nervänd? Sen båten från Ancona över till Patra! Så idag måste jag ta tag i packandet kanske på tiden.... återfärd till Sverige blir innan skolan startar.
Ha det gott alla och trevliga resor! Hälsningar Camilla |
|
|||
|
|||
Sv: På fredag natt!
Åh så skönt det låter! Allt utom snön, menar jag förstås... Ha en fin sommar!!
Lissi |
|
||||
|
||||
Nästa stopp blir i Österrike och sen Garda sjön i Italien, såg just på grekiska nyheterna att Italien är täckt av snö!! är hela världen upp och nervänd? Sen båten från Ancona över till Patra!
Hej på ER ! Det är nästan man får rysningar i kroppen när man läser er resplan ! 1991-1995 gjorde vi fem resor med Mc till Grekland. Vi tog natt färjan Trelleborg-Rostock. Därefter ca:100mil till Österike med övernattning i Innsbrucktrakten. Sen 65 sega mil till Ancona, ibland tog vi omvägen över Gardasjön ! Mycket sevärt, fina hojvägar m.m. Överfarten till Grekland gick med Minoan Lines,där övernattade man på soldäck med luftmadrass. Sen hade man 5veckors frihet på Mc:n i Greece. Efter ca:50resor till Grekland med, charter, flygstol, bil bl.a, är det resorna med Mc:n man minns mest !!! Mvh Tom & Bodil |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Trevlig Resa!!!!!
|
|
||||
|
||||
Trevlig resa!
//Zanét |
|
||||
|
||||
Trevlig resa önskar jag också
Riitta |
|
||||
|
||||
Tack för lyckönskningarna, garanterat ska vi ha en bra resa, vore svårt annars!
Camilla |
|
|||
|
|||
Citat:
Se till att vinka med en svensk flagga så kan vi kolla efter dig i TV Ha det bäst ! Hasse |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|