|
|
|||
|
|||
Bra bil uthyrningsfirma.
Vi ska bo i Platanias och tänkte hyra bil. Är där någon som kan tipsa om en bra bil uthyrningsfirma som är seriös?
|
|
|||
|
|||
Sv: Bra bil uthyrningsfirma.
Var i Platanias nyligen. Fritidsresor som vi reste med hade samarbete med Speed Wheel, så jag antar att det är en seriös firma. Vi hyrde dock aldrig bil. Har för mig att hyrde man bil 2 dagar fick man den tredje gratis och hyrde man bil 5 dagar fick man sjätte och sjunde dagen gratis. Kan ju vara något att tänka på.
Trevlig resa! |
|
|||
|
|||
vi hyrde bil på en firma som hette golden wheel. Betalade 200 euro för en 9 personers bil och 90 eur för en liten bil för tre dagar.
|
|
|||
|
|||
När jag i Grekland förra sommaren hyrde vi bil från ett internet företag som heter economycarrentals.com , Vi kollade runt lite och det var dom som hade dom bästa priserna.
|
|
|||
|
|||
Speed Wheel är et stort och seriöst företag, med blant annat bolagsavtal med Fritidsresor. Fulla försäkringar och ingen självrisk om man skulle ha så otur at nåt skulle hända med bilen.
|
|
|||
|
|||
du har Kydona rental (som hör ihop med Budget) i Platanis, hyr där så få du bilar som uppfyller internationella krav. Pruta!
Speed wheels har bra ryckte och jag kan rekommendera dom. /Nico |
|
||||
|
||||
När vi inte själva kör till Kreta, hyr vi bil genom Kydon Rent Car som har kontor på flygplatsen, I Chania och ute i Patanias.
Som sagt pruta eller få ett bra pris i förväg via internet. Har alltid fått bra bilar till bra priser. Lycka till! lars Kriti sti kardia mou |
|
|||
|
|||
Hej!
Vi brukar hyra bil från ett internet företag som heter CarRentCrete. Fulla försäkringar och ingen självrisk om man skulle ha otur at nåt skulle hända med bilken. Den har dom bästa priserna. Nu har en rabatt på 5% till 15%. du hittar på Internet: carrentalcrete.gr - prata med Sonya Kafetzaki mycket trevliga människor...vi har hyra bil 4 år i rad... Trevlig resa /Marcos |
|
|||
|
|||
Tror nog att alla är serösa...gå runt och kolla när Ni är påplats..
|
|
||||
|
||||
Hyr för det mesta av Avis. 2007 trasigt däck. De krävde inget för detta.
Chras |
|
||||
|
||||
Rekommenderar Autoclub. Hyrde en Fiat Grande Punto i 1 månad för 500 euro.Head Office:Kalives www.autoclub-rentals.gr
Hälsa från Helena och Sören Lycka till Bengt. P.S. Levererar bilen till Chania m omnejd D.S |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|