|
|
||||
|
||||
Hemma från Karpathos
Har varit i Sverige i snart ett dygn och saknaden efter Grekland och Karpathos vill inte släppa !
Kan man göra annat än stormtrivas på en ö där varje invånvare man kommer i kontakt med är glad, nyfiken på dig som person och givmild? Lägg därtill en underbar och dramatisk natur, kristallklart vatten, härliga stränder och mycket god mat. För mycket enligt vågen....... Familjen vi hyrde studiosen av i Lefkos försåg oss med egenodlade tomater, vindruvor och färska kryddor i massor samt egengjord raki. Farbrorn vi hyrde moped av kom med zucchini, baklava och kokoskakor varje gång vi var dit. Tack för alla tips om ön och boende innan vi åkte. Inkfish direkthälsningar tidigare i somras var nog det som fick oss att välja Karpathos denna gång. Resebrev kommer så småningom. |
|
||||
|
||||
Sv: Hemma från Karpathos
Välkomna hem så mycket!! Min nyfikenhet på Karpathos ökar rejält efter din hälsning. jag ser fram emot ditt resebrev.
/Birgitta |
|
||||
|
||||
Tur att jag inte visste det när du åkte, då hade jag varit skitnervös hela veckan
Men vad kul att det blev så lyckat! Och jag håller verkligen med om Karpathos trevliga människor |
|
||||
|
||||
[quote=inkfish]Tur att jag inte visste det när du åkte, då hade jag varit skitnervös hela veckan
Jag förstår dig - det skulle jag också ha varit. Men de bilder som du MMS:ade hem som Janne lade ut i forumet gick inte att motstå ! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|