|
|
|||
|
|||
För malmöbor
och annat löst folk i regionen som vill inhandla bl.a gudomligt god "feta-ost" och oliver som smakar som oliver ska, vill jag rekommendera ett besök hos Abdos Import & Export. Dom finns på Bariumgatan 6 i Malmö.
epiros |
|
||||
|
||||
Sv: För malmöbor
Citat:
Bariumgatan...vilken stadsdel är det? Hälsningar Gunilla |
|
|||
|
|||
Citat:
Hej Om du kommer inifrån stan så kör du Amiralsgatan ut mot Rosengård, precis innan Rosengård svänger du vänster, in på Scheelegatan, ta sen första vänster som heter Volframgatan, fortsätt på den så kommer du till Bariumgatan och där ligger Abdos epiros |
|
|||
|
|||
Citat:
Kolla in kartan på Eniro. http://kartor.eniro.se/query?stq=0&s...=map&asearch=1 Calle! |
|
|||
|
|||
Citat:
Min vägbeskrivning stämmer alltså in i minsta detalj epiros |
|
|||
|
|||
Citat:
Calle (som faktiskt kört taxi i Malmö en gång i tiden!) |
|
|||
|
|||
Hej
Vet du hur länge de har öppet på lördagar. Vi kommer ner till den stora staden på lördag. Kanske ett besök i affärren inte är fel. Hälsar Ann |
|
|||
|
|||
Citat:
Har inte en susning, men jag smakade en "feta-ost" därifrån, och åt av deras oliv-urval i helgen, det var guuuuudomligt gott . Men är säker på att det är "Aldrig på en Söndag" Fast du kan ju ringa och kolla. De har telefon : 040-21 86 85 Ha det gott epiros Senast redigerad av epiros den 2005-05-04 klockan 19:00. |
|
||||
|
||||
Citat:
Tack nu vet jag exakt. Så nästa gång Malmö får den stora äran att åtnjuta ett besök av mig skall jag ta svängen om Bariumgatan. I dom kvarteren ligger ju en hel del "utländska affärer" med div. go'saker mmmm.. Tack för tipset /gunilla |
|
|||
|
|||
[QUOTE=Krukan]Hej epiros,
I dom kvarteren ligger ju en hel del "utländska affärer" med div. go'saker mmmm.. Ja, sydsvenska dagbladets gamla reklamslogan är rätt bra : "Haur du sitt Malmö haur du sitt världen" epiros |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|