|
|
||||
|
||||
Före-packning-rörigt/Klart
Det ser rörigt värre ut här hemma Har plockat fram det mesta som ska packas Jag menar, kläder är ju en bråkdel av packningen så dom åker fram när "allt annat" är på plats i väskan
Har inte kollat nedräknaren men, i morgon blir det tåget till Arlanda. Jag hoppas på ngr timmars sömn på Rest-and-Fly. Lördag-morgon ansluter sonen med flickvän från Västerås. han har lovat att ta med frukostmacka till mej Vi har take off 07.00 /Birgitta som inte gillar tidiga morgnar i vanliga fall |
|
|||
|
|||
Sv: Före-packning-rörigt
Ha en bra resa! Igen!
Kirios |
|
||||
|
||||
Hoppas du får en riktigt skön semester, Birgitta.
|
|
||||
|
||||
Ha en superhärlig resa!!
|
|
|||
|
|||
Vi syns kanske på Katerinas Grill på Naxos Ha en go´ resa.
Peter |
|
||||
|
||||
Tack vänner!
NU packar jag, faktiskt Kl. 16.00 ska vi in till sta´n, (Hudiksvall), o fixa en sak. Sedan ska vi äta nå´t innan maken lämnar av mej vid tåget som avgår kl.19.00. Det ÄR faktiskt skönt att slippa jäkta, har jag upptäckt genom åren Peter; kanske vi ses men, Katerinas är ju en "glassbar" numera. Jag slänger in mitt mobilnummer till din privata adress, enklaste sättet för kontakt ju. Ha det gott alla, ni som snart ska ner samt, ni som blir kvar här hemma. Wow va ja ska njuuta /Birgitta |
|
||||
|
||||
Trevlig resa
//Zanét |
|
||||
|
||||
Packat-å-klart
NU åker jag Hinner inte läsa nå´t mer här på forumet nu. Maken får vända hemmåt utan mej sedan han vinkat av mej på tågstationen Jag kommer att sakna honom men ser gfram emot att krama sonen med flickvän på Arlanda i morgon, i arla morgonväkten.
Hejdå, ha det så braa /Birgitta |
|
||||
|
||||
Sv: Packat-å-klart
Trevlig resa!
mvh.ulf |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|