|
|
|||
|
|||
Kändisar!!
Har ni under era resor träffat några kändisar och i såfall var?
|
|
||||
|
||||
Sv: Kändisar!!
Citat:
//Helén |
|
|||
|
|||
Ja, och internationella
|
|
||||
|
||||
JA, vi såg Börje Salming på Arlanda............
|
|
|||
|
|||
Hm. Kjendis og kjendis. Den greske legen som gjort nordmann av seg, Fedon Lindberg, han med GI-kokebøkene mm (omtalt her på forumet) var i Nafplio for et par år siden.
Han satt på en utekafé, og jeg tenkte, hvem er nå det igjen? Sikkert en kelner på en taverna vi går mye på eller noe sånn. Det var rett før jeg hilste. Først etterpå skjønte jeg det var ham. Så ham på flyet hjem fra Athen også. Ellers sverger jeg på jeg så Jeremy Irons ved flere anledninger i Zagorahoria, men maken nektet for at det var ham. Kan man se for seg Jeremy Irons i Zagorahoria? Har du truffet noen selv, Delfina? |
|
|||
|
|||
Kändis och kändis... Men jag satt och pratade med Olle Mirsch på en resa ner till Athen för många år sedan. För de som inte är ljudnördar, som jag är, så var han en av de mest kända högtalarkonstruktörerna i Sverge på den tiden. Och det var rätt bra grejer då. Sedan att jag hade sålt rätt mycket av hans grejer i min ungdom när jag jobbade med Radio o Tv gjorde ju inte saken sämre.
Peter |
|
|||
|
|||
"Under våra resor..." det kan man ju tolka lite si o så... Jag har träffat Peter Harryson på Finlandsfärjan! Och Carola och Runar på Arlanda....
Men det är väl inget mot Remos - eller hur Karin? |
|
||||
|
||||
Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
Sorry Camilla, hur kunde jag! Jag har i alla fall träffat Mark Levengood - my favourite - men det var i Stockholm...
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Var på samma plan som Kattis Ahlström och Niklas Strömstedt till Santorini förra året, de var där i två veckor. Noterar ni?
Dyker det upp en bildgåta med frågan vilka kändisar syns knappt på bilden, så vet ni vad ni skall svara Får man lov att skylla fotograferandet på den då 12-åriga dottern? // Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Peter Harrysson gick genom säkerhetskontrollen på Landvetter samtidigt som vi. En annan gång, på Arlanda, stod jag framför Martin Dahlin i kön inne på Pressbyrån. Fast jag såg inte att det var han, min kompis berättade det för mig Annars har nog kändisarna lyst med sin frånvaro, i alla fall utomlands. |
|
||||
|
||||
Citat:
Går Peter Harrysson genom någonting vadsomhelst, så går INGEN annan genom detsamma samtidigt... Den karln är STOR...!!! R |
|
||||
|
||||
Citat:
Camilla |
|
|||
|
|||
Jag träffade Janne på Santorini 2003.
Mvh / Luffaren... |
|
|||
|
|||
Jag har haft sådana jobb genom åren där det ingått att träffa kändisar, men det räknas inte riktigt. Två möten som jag aldrig glömmer som har varit privat är:
Om ni såg "Folktoppen" igår så nämnde Bert Karlsson när han såg Agnetha Fältskog för första gången, i Lyrestad. Den gången besökte Agnetha oss i mitt föräldrahem och när hon var inne på mitt rum berättade hon vilka kändisar hon träffat av dem som var uppsatta som idolbilder på min vägg. Och medans Bert svängde sina lurviga på dansgolvet fanns jag bakom scenen och höll Agnetha sällskap mellan hennes framträdanden. Nästa oförglömliga möte var när jag hade fått trillingar. När jag var ute för att handla var jag tvungen att sätta på mig "skygglappar" annars fick jag aldrig något uträttat. Det gjorde jag även denna gången när vi skulle handla på en av Stockholms saluhallar. jag körde bara på med vagnen ända tills min man tog tag i min arm och stoppade min framfart då jag var på väg att "köra över" en man med ett barn på armen som ställt sig i min väg. Mannen började självklart prata och ställa massa frågor om trillingarna och jag svara artigt men kort utan att titta på mannen. När jag gjorde det så blev jag rödare än en tomat i ansiktet, enligt min man. Mannen med barnet (en pojke) var ingen mindre än Benny Andersson, som då hade blivit en världskändis! Agda Senast redigerad av Agda den 2006-08-27 klockan 09:33. |
|
||||
|
||||
Min man åkte samma flyg från Paris till Köpenhamn som drottning Margarete av Danmark
Riitta |
|
||||
|
||||
Flög till Rhodos med samma plan som Marika Lindström o Ingvar Hirdwall någon gång under Varuhuset-eran.
Räknas det som att träffa? |
|
||||
|
||||
Nisse Peters med fru, bodde på samma hotel som jag på Rhodos nu i maj/juni
|
|
||||
|
||||
Vi tävlade med Tarja Halonen och anhang om vem som hann först till biljadbordet på Saigon Mui Ne resort i Vietman häromåret.
RaR |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|