![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Såg en tråd om Kalimeraträff på en annan ö i Grekland
![]() Vi som är på Rhodos vecka 41, -06 kan väl ses på någon restaurang i stan och ha lite kul? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
vore jätte kul.... tid och plats???? vi kommer................(eller hur ingela??)
|
|
||||
|
||||
![]()
Tid o plats återkommer vi till.....
![]() Vi får hoppas att fler är där och hakar på... ![]() men här sitter det ju inte fast.... ![]() eller hur Cicci ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
inget sitter fast
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har erfarenheter om den 2. veckan i oktober. har varit 3 gånger på hösten och nu blir det den fjärde. Alltid har det varit varmt, över 30 grader. Förra året var det åska, men gick över snabbt och värmen fortsatte.
Vi bor i pefkos... annars är intresserad att se kalimeror... men vägen är lång till stan, på kvällstid åker bussarna inte så sent, 19.30 far den sista bussen. Senast redigerad av inkfish den 2006-09-24 klockan 11:16. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() det är bara att höra av sig ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nu är det bestämt...! Maken, jag och ett par goda vänner åker ner den sjunde oktober. Det är drygt 31 år sedan förra gången.
Den gången passade vi på att förlova oss på en bänk i Mandrakihamnen. Det ska verkligen bli kul att återse Rhodos igen. Inger |
|
||||
|
||||
![]()
Va kul, och romantiskt....*S*
Om ni vill, så ses vi på ZumZum måndag den 9 okt, kl 20, äter och har trevligt... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det skulle ju vara kul! Om det var samma bänk menar jag. Tyvärr kan jag nog inte idag peka ut vilken.
Minnet är lite fördunklat på den punkten. ![]() Vi kommer säkert att kolla hur utsikten ser ut från några, men... tyvärr tror jag inte det hjälper. Vi får se om guldsmedsbutiken finns kvar, om vi nu kommer ihåg vilken det var!? Var ligger ZumZum förresten? Vet inte ännu om vi kommer, men det är ju bra att isåfall hitta dit. |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|