|
|
||||
|
||||
Inför vintern...
|
|
||||
|
||||
Sv: Inför vintern...
Den bilden kommer jag nog och titta på ofta
Vilken känsla. Riitta |
|
||||
|
||||
Visserligen var det jättegott i morse att för första gången på två veckor få riktigt grovt bröd och riktigt syrlig fil. Men ändå...
|
|
||||
|
||||
Oj, sicken drömma sig bort bild
// Helén - som sitter och hoppas på att Lottoraden skall ge familjen en sportlovs och en sommar resa nästa år, lite ha-galen, JA! |
|
||||
|
||||
Den där utsikten hade jag i elva dygn
De nätter det inte blåste för kallt lade jag kuddarna vid fotänden, öppnade dörrarna till balkongen på vid gavel och sen låg jag och tittade på hav och stjärnor tills jag somnade. Vågbruset hörde jag hela dygnet, även när balkongdörrarna var stängda. Och i natt somnade jag till bruset från motorvägen |
|
||||
|
||||
Här är från samma balkong i sen eftermiddagssol, finaste ljuset på hela dagen...
Elisabet: ska du till Amo? Vad har jag missat? |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Aha. Ja, PRINCIPEN är definitivt den samma
Träffade några vana ö-luffare i sällskap med Chris på Honeymoon häromkvällen. När jag frågade efter deras favoritö blev svaret Skopelos |
|
||||
|
||||
Det är väldigt fint vatten vid klippbaden på Amorgos!
Den här är från Plakes: Och den här är från Mouros, finaste stället jag någonsin badat vid i Grekland: |
|
||||
|
||||
Det stora blå, var det ja...
Annars upptäcker jag när jag går igenom bilderna att det som vanligt finns väldigt många såna här : (ursäkta bildterrorn men ja, jag bearbetar en svår homecoming blues ) |
|
|||
|
|||
Vilket blått hav!!...Oj, vad man längtar..redan INNAN vintern!!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi andra kan vara terapeuter //Helén |
|
|||
|
|||
Varifrån är bilden ( den första)? Alla verkar veta, utom jag....
Ser helt underbart ut! Carina |
|
||||
|
||||
Elisabet, her er din udsigt om nogle dage:
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Vackra bilder!!! Nu är det strax dags för oss att ränseln packa inför avresan till Corfu på onsdag 20/9.
Vi vintrade upp stugan på skäret nu i helgen. Tog några bilder på soluppgången i morse vid pass 06.15 från altanen. Väl bekomme!!! Sverige i September kan också vara vackert!!! http://www.sendpix.com/albums/06091708/0g44mcsuzm/ Arne |
|
|||
|
|||
Måste ni bombadera oss med dessa "otäcka" bilder från grekland
Skoja bara, helt underbara bilder, man får ju såna svåra abstinensbesvär (undra om jag stavade rätt?) men ni vet vad jag menar. Fy attan vad man längtar tillbaka redan !!! Hur skall vi klara vintern mån tro, ta en liten ouzo, lite fetaost, oliver osv så stillar man väl lusten för stunden iaf. Det är bara och försöka hålla ut tills det dyker upp nåt billigt och bra. Kram Joppan |
|
||||
|
||||
Takk for D E I L I G E bilder, Inkfish
- og velkommen hjem Kari |
|
||||
|
||||
Välkommen hem Ink! Hade inte riktigt hunnit komma in i Grekland-stämningen än (måste jobba i tre dagar till), men alla dessa underbara bilder underlättade minsann!
Ivi |
|
||||
|
||||
Färjan från helvetet
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|