|
|
|||
|
|||
Det har skett en olycka!
Ni alla som läser detta kanske inte kommer tro det är sant och det gör nästan ingen men den 3 December va min lille-bror (halv-bror) med min pappa som skulle måla husen som min farbror bygger och dom hade gjort upp en eld där dom skulle äta men visste inte att precis under elden ligger en gammal bomb som vissa tror kommer från 2:a världs kriget och exploderar och min bror är just nu för tillfället svårt skadad och ligger på sjukhus i Atén .
Han är bara 5 år gammal och jag älskar han mycket. Det var min store bror som för tillfället är i militären som berrättade det för mig i efter-middags. jag skulle gärna uppskatta om alla ni skulle kunna tända ett ljus och bé för min lille-bror som läser detta. |
|
|||
|
|||
Sv: Det har skett en olycka!
hemskt ledsen och hoppas allt går bra känner för dig
|
|
|||
|
|||
Fy, vad otäckt och ORÄTTVIST!!
Jag ska tänka på honom!! Marie |
|
||||
|
||||
Väldigt tråkigt. Hoppas allt går bra.
Eva |
|
|||
|
|||
En tanke från oss i Bandhagen också.Hoppas det går bra.Kramar..
|
|
||||
|
||||
Jag tänker på dig och din lillebror och önskar av hela mitt hjärta att han blir frisk igen.
Riitta |
|
||||
|
||||
Tråkiga nyheter. Hoppas att allt slutar lyckligt!
|
|
|||
|
|||
Jättetråkigt, eftersom jag bor nära ska jag sända honom många goda tankar i dag. Hoppas att han snart blir bra
Monica |
|
||||
|
||||
Har tänt ett ljus för din lillebror och håller tummarna för att det går bra för honom! *styrkekram*
Lena*. |
|
||||
|
||||
Tråkiga nyheter. Håller tummarna att allt går bra!
//Zanét |
|
|||
|
|||
Varme tanker til lillebroren din.. Håper det går bra!
Eureka |
|
||||
|
||||
Jag tänker på din lillebror och önskar av hela mitt hjärta, att han ska bli bra igen. En varm kram till dig själv också.
|
|
||||
|
||||
Jag vill oxå säga att jag ber för din lillebror!!
Anneli |
|
|||
|
|||
Hoppas av hela mitt hjärta att allt går bra! Jag tittar just nu på min son som är 5 år och får tårar i ögonen.
Agapi |
|
||||
|
||||
Tråkigt att höra.Tänker på dig och din bror samt din familj och hoppas att han kommer på benen snart.kram på dig
|
|
|||
|
|||
Oj så tråkiga nyheter. Jag hoppas innerligt att Din bror snart är på benen igen och att han inte fått skador för livet.
Lissi |
|
|||
|
|||
Så fryktelig. Jeg skal tenne lys og ønsker inderlig det skal gå bra med lillebroren din.
Klem fra Admirala |
|
|||
|
|||
Jättetråkiga nyheter. Jag har tänt ett ljus och hoppas att allt går bra med din lillebror.
Ioanna |
|
||||
|
||||
Fy vilken tragisk olycka, hoppas allt går väl.
// Helén |
|
|||
|
|||
Tänker dig, din lillebror och hela din familj och hoppas intensivt att allt går bra.
Varma hälsningar /Magnus |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|