|
|
||||
|
||||
Hemma från Aten
Hemma igen och skall stupa i säng Måste hinna sova lite före jobbet i morgon Klart det blir bildbevis och dom finns i MIN KAMERA, så vi får se hur mycket Karin vill betala för dom
Det var kortärmsväder i Aten när vi åkte därifrån Kotsiras sjöng bara till halv tre så vi somnade redan kl. tre Konstigt att tröttheten kommer så fort man öppnar dörren hemma Natti natti! Riitta |
|
||||
|
||||
Sv: Hemma från Aten
VELKOMMEN HJEM (- og sov godt)
Denne turen må vel ha vært minst så bra som dere drømte om - g l e d e r meg til bildene Kari |
|
||||
|
||||
Ett stort VÄLKOMMEN HEM till er båda två. Ser fram emot att ta del av era upplevelser i ord och bild.
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Välkomna hem - och tack för vykortet som redan kom med posten här för en stund sedan.
Tänk så fantastiskt posten fungerar i Grekland!!! Ännu en härlig resa i hjärtat, minnet och i kameran kan jag tänka! |
|
||||
|
||||
Så bra att posten fungerade så bra Är på jobbet och skall så vara till åtta i kväll Om jag kan hålla mig vaken
Riitta,går i sömnen |
|
||||
|
||||
Okej! Då ringer jag efter 20.30 alltså!
Välkommen hem! Ivi |
|
||||
|
||||
Välkomna hem tjejer
//Zanét |
|
||||
|
||||
Tackar, tackar... man börjar väl så smått att landa i verkligheten, men nog tar det emot!
Karin som lyssnar på Remos... |
|
||||
|
||||
Åter i verkligheten... Ingen Remos här att pussa
Camilla |
|
|||
|
|||
Och han får nog tillräckligt många av Zeta!!! Undrar förresten när bröllopet blir?
Yvonne |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|