|
Visa resultat för omröstning: Vilka kategorier ska vara med i årets fototävling | |||
Djur | 18 | 18.75% | |
Glädje | 43 | 44.79% | |
Längtan | 21 | 21.88% | |
Människor | 25 | 26.04% | |
Natur | 32 | 33.33% | |
Roligaste | 15 | 15.63% | |
Semester | 25 | 26.04% | |
Typiskt Grekland | 40 | 41.67% | |
Vardag | 59 | 61.46% | |
Annat | 3 | 3.13% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 96. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
Fototävling 2007 – omröstning
Nu har alla chansen att påverka vilka kategorier som ska vara med i årets stora fototävling. Bästa bild är redan klar. Lägg dina röster här ovan. Om det är någon kategori som du tycker saknas röstar du på Annat och skriver det i ett inlägg.
Årets tävling kommer att starta senare än föregående år. Troligen i mitten/slutet av november. En av årets nyheter är att det blir tillåtet med beskurna bilder. OBS! Du kan rösta på flera alternativ. Senast redigerad av Kalimera den 2007-04-13 klockan 16:55. Anledning: Tillägg |
|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2007 – omröstning
Jag drog till med, glädje, natur och vardag.
|
|
|||
|
|||
Oj fick man rösta på mer än en?? Det missade jag!!
Lissi -som gillar grekisk vardag! |
|
||||
|
||||
Det var väldigt så många som valt vardag som första alternativ. Men det är klart, det är ett mycket brett ämne och det ska bli kul att kolla upp hur olika man kan uppfatta vardagen i Grekland.
Olle |
|
||||
|
||||
Jag röstade för: Typiskt Grekland och Vardag
|
|
||||
|
||||
Jag har markerat DJUR, GLÄDJE och TYPISKT GREKLAND. Tre ämne som ger mig glädje, här i livet
Moster |
|
|||
|
|||
Längtan var det absolut bästa alternativet!
|
|
||||
|
||||
Utgår från att "Bästa bild" är den som vinner i varje klass. Funderar sedan om inte då med automatik måste ytterligare bästa bild var en av dessa tre eller?????
Häls/Chras |
|
||||
|
||||
Har funderat på förslaget "glädje! Alla känner vi ju stor glädje och lycka när vi åker till Grekland,men få detta bra på bild Tycker det låter svårt och få till en riktigt bra bild i ämnet
Ser framför mig en massa festande människor som sjunger för full hals Om det blir den kategorin så blir det en stor utmaning för mig i allafall,känner jag Fast det skall ju inte vara för lätt heller Riitta |
|
||||
|
||||
Och jag har funderat på förslaget 'natur'. Naturen är det bästa som finns. Den är till och med bättre än glädje eftersom den skapar glädje
MEN den är Ack så svår att fotografera på annat sätt än alla andra gör. Därför är jag rädd att det blir en väldigt slätstruken samling bilder vi får se om den kategorin kommer med... Och det vore trist. |
|
||||
|
||||
"Vardag" og "Typisk Grekland" ligger akkurat nå an til å bli årets kategorier sammen med "Beste Bilde" , fine kategorier alle tre o m det blir dem.
Men, vanskelig å vite hvilken kategori et bilde skal delta i tror jeg det kan bli , u a n s e tt Ikke noe stort problem, men.... Jeg tok et bilde på Kreta nå som er typisk gresk, det rommer absolutt en hverdag og jeg synes det er mitt beste bilde..... Om det blir det bildet jeg vil delta med i år, HVILKEN kategori bør det bildet i tilfelle delta i Kari |
|
||||
|
||||
Da vi for noen år siden hadde med barn og barnebarn til Agia Marina, Kreta, opplevde vårt yngste barnebarn på 1,5 år for aller første gang kombinasjonen av favorittene vann og sand på stranden der. For en gangs skyld hadde jeg ikke med fotoapparatet, men hadde jeg greid å formidle den situasjonen på et bilde, hadde det ikke bare vist glede, men fullkommen lykke!
|
|
||||
|
||||
Det blir säkert en del barnbilder om det blir "glädje"kategorin Där finns den äkta glädjen
Riitta |
|
||||
|
||||
Vardag och typiskt Grekland tycker jag är de som mer än andra ämnen lämnar utrymme för tolkning.
Blir spännande att se vad alla har för uppfattning.. Jag tänker på grekerna som går ner till Elli beach vid sju-halv åtta på morgonen och tar sig ett morgondopp. |
|
||||
|
||||
Jag kunde inte välja, så jag vill ha ALLA kategorier!
Ett tema som kanske skulle anknyta till Grekland är - havet. "Till havs" är mitt förslag till kategori. |
|
|||
|
|||
Varför inte Bästa Skuggbild ?
För visst kan det bli för varmt ibland i solen ....... TP |
|
||||
|
||||
Är det inte dags snart och bestämma vilka kategorier det blir Många äker ju iväg nu snart och kanske vill veta
Tyvärr tillhör jag inte jag till dom lyckligas skara Riitta |
|
||||
|
||||
Omröstningen är avslutad Riitta. All info om tävlingen kommer på tisdag, då Kalimera fyller 10 år.
|
|
||||
|
||||
Så bra då
Riitta |
|
||||
|
||||