|
|
||||
|
||||
Vilken bil är du?
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=853&a=151575
Jag har precis gjort testet och fick detta svaret; I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70. Moster |
|
|||
|
|||
Sv: Vilken bil är du?
Du är en högblank, mörkblå Alfa Romeo 156, utan en repa i lacken
|
|
||||
|
||||
"Ingen utmaning är för svår för dig, ingen väg för brant. Du visar gärna musklerna och gör det ingen hade förväntat sig. Tekniska finesser går före bekvämlighet och du har inget emot strapatser - bara du får se något nytt, eller uppleva något spännande. Se bara till att du inte tappar kontakten med vardagen, också det lilla i livet kan få motorn att spinna!
Ständigt på väg är du en typisk SUV, förmodligen en lerig Kia" Är det bra eller dåligt tro? |
|
||||
|
||||
I ur och skur är du en typisk blå Volvo V70
Barbro |
|
||||
|
||||
Volvo här med. Men jag ljög nog om Anderna.
|
|
||||
|
||||
.......Suv....lerig Kia
Självklart det yppersta på däck RaR |
|
||||
|
||||
Blå Volvo V70.
mvh.ulf |
|
||||
|
||||
Va annars,en Alfa Romeo 156,utan en repa i lack
|
|
|||
|
|||
Du är en varmkörd Skoda Fabia Combi.
Med din mjuka bullighet tar du hela världen i din famn. Din omedvetna charm kan förvirra den tuffaste stadsjeep, men kanske är du rädd för att komma för nära så hårda lekkamrater. Din rörande kärleksfullhet kan bli opraktisk ibland, men oftast kommer du ungefär dit du hade tänkt dig. Se bara upp så att du inte blir överkörd - det är en hård värld därute! ...äh - stämmer inte, jag kör ju Citroën (finns den med föreesten?) |
|
||||
|
||||
Självklart en Ferrari Testa Rossa om plånboken skulle tillåta det.
Annars en Lamborghini Diablo cab. Uffe |
|
||||
|
||||
Vilken miss. Idiotsvar på frågorna och då blev det en Citroen C5. Stämmer inte all. Kör för tillfället en Picasso. Testade ytterligare en gång och lämnade då mera rätta svar. Vad blev det? En Volvo. Ta mewj id........
Häls/Chras |
|
|||
|
|||
Jag är också en varmkörd Skoda..Fast jag kör ju en gammal, snart rosa, fd röd Golf 10-12 år på nacken... Skodan skulle jag gärna byta till
|
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén Känner att jag behöver förklara mig i förväg; referar till inlägg gjort av dig angående arbetsfördelningen i hemmet, naturligtvis ordnar du under tiden en kanon middag till honom samtidigt som du stryker hans skjortor |
|
|||
|
|||
Där var Du snabb Jo då, vi har diskuterat det men det är inte värt besväret för enligt vidtalad expertis(OBS Inte min man ) så blir den likadan igen efter nån månad då den alltid står ute...Nä, jag kör GÄRNA min llilla Golf..ingen vill stjäla den, den går som en klocka , startar JÄMT...Så den får åldras vackert rosa...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
...Citroën C5
Tar dagen som den kommer... |
|
|||
|
|||
Jag också - vem vill erkänna att man hellre åker på charter än klättrar i Anderna
Tyckte inte om det testet, är det någon bil jag brukar säga att jag aldrig vill ha så är det volvo.. /Marianne |
|
||||
|
||||
Av alla bilar vi har haft älskade vi folkvagnsbussen mest. Därmed inte sagt att jag ser ut eller hostar som en sån...
|
|
|||
|
|||
Skodia Fabia et eller annet. Men så feil! Golf er min type. Fort går den, og super å komme frem med.
|
|
|||
|
|||
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|