|
|
|||
|
|||
Platanias, Medousa
Egentligen borde jag vara precis hemkommen ifrån Kreta, men två dagar innan avresa blev jag akut inlagd på sjukan för operation. Så det var bara att avbeställa allt.
Nu har vi bokat en ny resa men kommer inte till samma hotell. Är det någon som bott på Hotell Medousa i Platanias? Jag gillar som sagt att göra lite utflykter, är det någon som har några bra tips på utflykter. Behöver inte vara heldagars. Funderar på att hyra moppe och ta oss iväg till andra ställen.. |
|
|||
|
|||
Sv: Platanias, Medousa
Var i Platanias i slutet av maj, skulle ha bott på Medousa men det fanns inga lediga rum. (det blev rethymnon istället) Men för att kolla hotellet så tog vi oss en tur förbi och konstaterade att det var byggarbetsplatser på båda sidor om hotellet .
Om ni ska ut och se er omkring så kan jag rekommendera att hyra bil och bege er över bergen till Elafonissi. |
|
||||
|
||||
Sv: Platanias, Medousa
Hej!
Ska du hyra bil kan du gärna ta en tur till fallaserna finare bad strand har jag inte hittat! har varit där båda gångerna jag varit på kreta tar ca 30 min med bil från platanias har även varit på elafonissi men hade otur med vädret o tyckte inte där var något särskillt. dels var det ju mycket längre att åka till men det är ju oxå en del av semestern ! Senast redigerad av Zanét den 2007-06-04 klockan 17:14. Anledning: För långt citat |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|