|
|
||||
|
||||
GLAD PÅSK....
hälsar till alla en riktigt glad påsk och hoppas att alla får sol och fint väder.
själv sitter jag på någon underbar bistro i paris i morgon och njuter.... kram myssa...... |
|
||||
|
||||
Sv: GLAD PÅSK....
Glad påsk från oss i Kalmar!!
|
|
|||
|
|||
Glad Påsk från oss i Bandhagen önskas Er alla./Phia o Tony
|
|
||||
|
||||
GLAD PÅSK från Blåkulla!
|
|
||||
|
||||
Glad Påsk önskas från Ljungaverk oxå! Ha de' så bra o ät många ägg! Eva - som snart får träffa barnbarnen........ |
|
||||
|
||||
GLAD PÅSK PÅ ER ALLA BÅDE I SVERIGE OCH I GREKLAND
|
|
|||
|
|||
Glad påsk önskar jag alla, fast jag måste vänta 1 vecka på vår påsk , men då kommer syrran ner med lösgodis i påskäggen från Sverige
Monica |
|
||||
|
||||
Glad Påsk på Er alla på Kalimera från ett dimmigt Österlen.
Chras |
|
||||
|
||||
Glad Påsk från nordvästskåne,inte bättre väder här inte.Cia
|
|
||||
|
||||
En riktig GOD PÅSKE ønskes Kalimeravenner i hele Norden Kari |
|
|||
|
|||
GLAD PÅSK på Er allihop!
Agda Senast redigerad av Agda den 2006-04-13 klockan 12:22. |
|
||||
|
||||
GLAD PÅSK ÖNSKAS ER ALLA!
//Zanét |
|
||||
|
||||
GLAD PÅSK!
ILOISTA PÄÄSIÄISTÄ! Ivi -från Luleå, där det har snöat blöta "lappvantar" hela dagen Men på lördag denna tid är vi nästan framme i Chania |
|
|||
|
|||
GLAD PÅSK från oss i ett blött Hylte.
/Cecilia o Kennet (som längtar till pingst då resan till Grekland börjar) |
|
||||
|
||||
GLADA PÅSKHÄSLNIGAR från ett regnigt och ruggigt Växjö. Duggregnet står som småspik i backen, storstädning pågår (pust!) och inte ens kan man hänga ut mattorna på vädring Påskkärringarna har bytt ut kvasten mot paraply!
Tur att Grekland hägrar i fjärran.... |
|
|||
|
|||
GLAD PÅSK !!!!!!
önskar vi här i Labbås |
|
|||
|
|||
Glad påsk fra Norge!! Det begynner faktisk å hete det det her også. Kjørte forbi et både en kjøttbutikk og blomsterbutikk der det sto nettopp GLAD PÅSk, malt på vinduet. Mange unge svensker har 'emigret', trivelig med forsvenskninger i språket. Og på Kalimera er man jo ett folk.
Malou |
|
||||
|
||||
GLAD PÅSK! önskar jag er alla greklandsvänner! Ett jättehärligt forum med många kunniga och erfarna resenärer. Här i Segeltorp, granne med Kungens kurva, står regnet som spön i backen just nu. Det är nog bara bra för våren och växtligheten. Det lär visst ska klarna upp redan i morgon och bli soligt i påsk i alla fall.
Jag är allt lite avis på er som inte har så långt till greklandssemestern. Själv får jag vänta och längta ända till slutet av september. Varma påskhälsningar från Titti. |
|
|||
|
|||
Glad påsk ifrån Halmstad !! Solsidan av Sverige...fast det regnar lite väl mycket för att kallas soligt !! Hi, hi!!
|
|
|||
|
|||
Glad påsk från Sollefteå!
Om exakt 25 dagar befinner jag mig på Korfu, åh så skönt det ska bli att slippa snön och slasket! |
|
|