|
|
||||
|
||||
Nedräknaren
Hoppas ingen tycker jag verkar petig och klagar på allting just nu, men jag kommer inte in på nedräknare för juni. Den är inte klickbar längre. Juni alltså, det är ju fortfarande en bra bit kvar av månaden. tycker det är kul att gå in och kolla- och nu gick det inte, löser sig nog säkert.
|
|
||||
|
||||
Sv: Nedräknaren
Det finns säkert någon som kan fixa till det så att Mimi och Jonas kan hålla reda på när dom ska åka!!!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Är säker jättekul för Mimi och Jonas, vilka jag för övrigt inte vet vilka de är, tydligen ska de liksom oss resa i juni.
|
|
||||
|
||||
Det är min son och hans sambo, dom åker till Kreta på torsdag!
Gunilla |
|
||||
|
||||
Jag har informerat Janne om att juni-länken inte funkar. Där han befinner sig just nu finns ju som ni kanske läst, inte någon uppkoppling att tala om och därför är det inte säkert att han kan ordna det på studs.
//Zanét moderator |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Gör man en liten fuling så kan allas nedräknade för juni beskådas på adressen nedan.
http://www.kalimera.nu/grekland/till/juni/index.html Hasse |
|
||||
|
||||
Citat:
//Zanét |
|
||||
|
||||
Den fulingen tackar man för. som jag sa och som vi säger i Värmland "de´ orner sä" övers: det ordnar nog sig.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Jag spenderar mycket tid med att högerklicka och kolla "egenskaper", samt "copy - paste". Små knep som fungerar. Hasse |
|
|||
|
|||
Citat:
birgitta |
|
|