|
|
||||
|
||||
Veckans Bild
Vilken underbar bild. Den har verkligen det lilla extra.
Min egen höjdrädsla har varierat under livet. Kom i tonåren och plågade mig några år för att sen försvinna helt. Till min förvåning kände jag ett stråk av den denna sommar men bara kort. Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Veckans Bild
Den där bilden är genialisk. Man har sett en miljon bilder av det där jäkla vraket (som är veckans strand) men det här var första gången jag såg varifrån den är tagen
|
|
||||
|
||||
Härlig veckans bild/strand!! Har själv stått där o tagit många bilder, trots min höjdrädsla.........
Nog är stranden lite överreklamerad...syns överallt o på "alla" bilder från grekland, men det e mäktigt o stå på plattformen o titta ner iaf. Det finns bättre badstränder på Zakynthos en just denna... En stilla morgon i september, spegelblankt hav o helt ensamma på Marathonísis lilla vita strand, underbart! // Maria |
|
||||
|
||||
Oooh, Marathonisi...! Jag förstår dig verkligen!
|
|
||||
|
||||
Ja verkligen! När jag va på Zakynthos för två veckor sen låg jag på stranden o tittade ut på ön, men det blev ingen båtresa ut tyvärr.....det längsta jag va ut va väl 50 meter på ungarnas luftmadras
|
|
||||
|
||||
Strandbilden har jag sett många gånger men inte platsen som den fotades ifrån, det är det som är så häftigt även om motivet nästan är uttjatat.
Eva |
|
||||
|
||||
Själva plattformen man står på går ut från berget, så om man tittar rakt ner o låtsas att man inte ser staketet så känns det som man står i luften!!
lovar att det tog en kvart plus mycket övertalning av mitt sällskap innan jag tog mig fram till kanten! Jag rekommenderar alla som åker dit att se vraket från ovan, häftigare än båtvägen dit! |
|
|