|
|
|||
|
|||
Ett hej fran Kreta!
Mindre aen 1 vecka kvar....vi har ett underbart varmt vaeder,,,,bara 29 i havet....ses
|
|
||||
|
||||
Sv: Ett hej fran Kreta!
ÅÅÅÅ, va gott det låter...inte ett dugg avundsjuk Ha det så skönt sista veckan
Malin |
|
||||
|
||||
Citat:
Nu kommer gladjedodaren och talar om att vi haft sommarens forsta regnskur i platanias under dagen. Passa pa att njuta av vadret! just nu sitter jag i baren pa Canea Mare med en kall ol och en barbar laptop, kan livet bli mycket battre? Kramar och halsningar fran Kikh och Agia Marina |
|
||||
|
||||
Hoppas allt går bra för dig med livet där nere. Själv älskar jag när det kommer regnskurar och doften från naturen när regnet kommer är bland det bästa jag vet. Tänk vad fint det skulle vara i Grekland om det regnade lite under sommaren. Inte skyfall utan stilla regn till glädje för naturen och alla blommor.
Eva |
|
||||
|
||||
Roligt att höra från dig Kickie! Och härligt att se att du trivs. Ha det fortsatt bra den tid du har kvar på Kreta Athanasia!
|
|
||||
|
||||
Kul att det regnar i P, men här i Agia Apostli är det snustorrt 5km bort. Jag ser molnen men de vill som inte komma hit.
Uffe |
|
|||
|
|||
Citat:
Det är alldeles för varmt och hett mitt i sommaren tycker jag numer Måste vara åldern! Lissi |
|
|