|
|
|||
|
|||
6547 kr- bra pris?
Håller på som bäst att leta flygresa till Grekland, är ute i god tid men vi vill hitta så billigt som möjligt. Så vad säger ni experter om 6547kr t o r till Aten. Priset är för 2 vuxna, en 1åring o en 3åring. Tyvärr måste vi byta med det är helt okmed oss. Ska vi slå till?
|
|
|||
|
|||
Sv: 6547 kr- bra pris?
Om alla 4 sitter i egen stol så kanske priser är ok...
..själva åker vi för 2.300 kr t o r för 2 vuxna i febr 2008 och 4400kr t o r för 2 vuxna..20 juni-6 juli.... ..det senare är säkert inte det billigaste vi kunde få men vi ville ha just de datumen... Det är alltid en chansning när man bokar om man sen hittar billigare... Tycker NI att priset är OK så är det u det Lissi |
|
|||
|
|||
Ja, ert pris var ju MKT bättre, får leta vidare. Med vilka flyger ni, på vilken sida internetsida hittade du det på o till sist mellan vilka städer flyger ni? Får känslan av att det är billigast att flyga till Aten, stämmer det?
|
|
||||
|
||||
Pratar du om nästa år så är lågprisbiljetterna hos charterbolagen inte släppta än. Många andra bolag har väl inte heller helt klart med sina turlistor. Jag har de två senaste åren bokat mina oneway med Apollo i december och februari. Flög ut och hem från samma flygplatser men det behöver man inte göra.
Eva |
|
|||
|
|||
Vi har bara flugit med SAS eller Sterling..den billiga februariresan är med Sterling från Kastrup...juniresan med SAS från Kastrup....och där missade vi att vi kunde letat 2 oneway...hade säkert varit billigare...
Vi gillar att planera i god tid och är inte så beroende av att leta billigaste resorna...Det är kul att veta tidigt att man får de datum man vill och eftersom jag är lärare och bara kan flyga när det är skollov så brukar aldrig utbudet av superbilliga biljetter vara stort ändå... Önskar ofta att vi kunde åka maj och september istället..då fick man mer för pengarna! Över nyår flyger vi Kastrup/Madrid t o r med Spanair för 2790 kr för 2..Det är vi nöjda med.. Lycka till med letandet...och som sagt Aten är en bra bas att flyga till - sen via Rafina ut i ö-världen är suveränt..Jag tror många av slentrian tar Pireus, men OJ så mycket stökigare det är... Lissi |
|
|||
|
|||
Tycker nog att du ska avvakta lite till. Det går utmärkt att hitta flyg till bra priser längre fram. Vi bokade biljetter Göteborg - Atén med Sterling för ca 3700 kr för två vuxna. Biljetterna bokades i april och resan ägde rum i juni.
Mvh Smultron |
|
||||
|
||||
Har också åkt billigt med Sterling, (förra sommaren.) Åkte 7-26 juni 2 st vuxna, alltsammans gick på 2200:-
Men då kunde vi välja själva vilka avgångar vi ville och kunde därför ta dessa billiga... |
|
|||
|
|||
Bokade idag 5 ToR Aten i slutet av juli med SAS fr Arlanda för 8230 kr, dvs 1645 kr per person. Vi betalade betydligt mer med Apollo förra året, så vi tycker oss ha fyndat.
Är man så många som vi kan det vara svårt att få tag på riktigt billiga biljetter. Nu har vi något att se fram emot under årets mörka månader. Kicki |
|
||||
|
||||
jeg synes det var dyre biletter da jeg regner med at du ikke betaler for 1-åringen og spesielt da derehar en mellomlanding.
Du får helt sikkert tak i noe som er rimligere , og uten bytting av fly, noe som er mer slitsomt enn man tenker seg med to så små barn... Husk at dere gjerne kan reise ned med f.eks. apollo og hjem med sterling, klm, sas osv... Som det har blitt skrevet før, mange reiseselskap har ikke lagt ut sommerbilettene sine ennå.. Ia |
|
|||
|
|||
Jag hade inte gjort det! Håll koll via nätet på både reguljärflyg och flygstolar hos charterbolagen. Ni kommer säkert att hitta betydligt bättre priser. Kanske ända ner mot 50% lägre än det pris ni får idag. Många bolag har inte ens släppt tidtabeller och priser för nästa år ännu! Och det finns inga kampanjer heller för nästa år.
Jag hade avvaktat med att beställa till perioden Dec - Mars. Då är alla priser klara och ev kampanjer igång. Men det beror också lite på när ni ska åka. Peter Senast redigerad av Peter den 2007-09-29 klockan 18:57. Anledning: Rättning. |
|
|||
|
|||
Tack ALLA för svar. Har insett att vi inte ska boka. Pratade med Sterling häromdan o hon sa att deras flybiljetter för sommaren ska släppas inom det snaraste så ska kolla upp det. Har de inget billigt så har jag hela vintern på mig att hitta nåt bra.
Anja |
|
|