|
|
||||
|
||||
Kretatatuering...
Hej!
Har länge velat ha min favoritö tatuerad på armen, så förra veckan blev det äntligen gjort! Varje gång jag längtar efter Kreta så tittar jag ner på tatueringen för att dämpa min längtan. Det blir ju några gånger om dagen om man säger så. Ha det gott! /Marco |
|
||||
|
||||
Sv: Kretatatuering...
Snyggt!
Det får mig att fundera på något liknande! I nacken, pannan? Lefteris |
|
||||
|
||||
Ikaria på höger, Kreta på vänster arm och en gåsgam på bröstet.
Kan det va´nå´t? //PO |
|
|||
|
|||
Gratulerer!
Fin tatto!!! Og gleder meg til aa hoere reaksjonene du faar neste gang du er paa Kreta!!! |
|
||||
|
||||
Har tänkt att åka till Kreta månadsskiftet sept/okt nästa år, och det ska bli intressant vilka reaktioner man får på tatueringen. Det blir sydvästra delen som jag har tänkt att åka till, mellan Sfakia och Paleochora. Tar gärna emot tips!
|
|
||||
|
||||
Vilket underbart initiativ!
Har haft planer i flera år att i framtiden tatuera nåt som har med Grekland att göra. Eftersom Kreta är den överlägsna pärlan, ligger det ju nära till hands isf. |
|
||||
|
||||
Citat:
Lefteris |
|
||||
|
||||
Eller varför inte slå till på en karta över hela arkipelagen på ryggen.
Kan ju vara praktiskt inför resan |
|
|||
|
|||
Jättefin tatuering!Arkipelagen på ryggen.....ja för att underlätta för nån annan..
|
|
|||
|
|||
Jag har Kreta tatuerat på mitt hjärta,men det syns ju inte tyvärr.
aake |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Fräckt!
|
|
||||
|
||||
Jätteläckert, modig du är
|
|
||||
|
||||
Försökte övertala sambon att göra detsamma, men han nöjer sig visst med Kalimera-tröjorna
Hans son skaffade sig däremot två nya tatueringar i Aten (dock ej Aten-motiv) i oktober, då vi var där. Enligt honom kostade det mycket mindre att tatuera sig där jämfört med i Sverige. Jag tyckte att de var fina, och det var många som frågade honom var de var gjorda. (Han hade dem i underarmarna, så de var synliga för alla.) T.o.m. säkerhetsvakten på det tjusiga varuhuset Attica kommenterade dem med "Nice!" Ivi |
|
|