|
|
|||
|
|||
Välkomna hem..
eller vad man nu säger...Välkomna till Sverige Janne och Camilla!
|
|
||||
|
||||
Sv: Välkomna hem..
Välkomna, välkomna!!
|
|
||||
|
||||
Velkommen hjem! Takk for mange fine leserbrev underveis på deres reise. Gleder meg til boken kommer!
Astri |
|
||||
|
||||
Välkomna hem och tack för underbart bloggande
|
|
||||
|
||||
Välkomna hem och bra öval ni gjorde som sista anhaltTack för alla underbara stunder när man har fått förlja med på eran resa
Riitta,nära Flatön |
|
|||
|
|||
Välkomna hem(!?)! Tack för mycket intressant läsning det senaste halvåret! Känns nästan som man själv skulle ha varit på äventyr...
/Mimmi |
|
||||
|
||||
Hej där och välkomna hem Hoppas få följa ert fortsatta och innehållsrika dagliga leverne via bloggen. Hälsa Mickey Olsson
//Zanét |
|
|||
|
|||
Tack för en underbar läsning under er tid i Grekland.
Och varmt VÄLKOMNA HEM Lisbeth K med Familj |
|
||||
|
||||
Välkomna hem! jasså? hamnde ni hos Mickey Olssons familj? Det var ingen familj från Lyxfällan utan mer från Kalimerafällan! Jag längtar till er bok jag med! jag väntar..............
|
|
||||
|
||||
Välkomna tillbaks från mig med! Och hälsa Mickey Olsson, han är väl nästintill rikskändis numera.
//Lena*. |
|
||||
|
||||
Välkommna hem, jag har också läst om er resa , mysigt när ni var på Naxos, jag längtar dit, till Vaggelis och Donutsgubben, åker dit i juni igen.
|
|
||||
|
||||
Välkomna hem!
Hoppas ni har lika fint väder på Malö som vi har på Själland, så att omställningen inte blir allt för stor. Annars skulle ni har mellanlandat på Själland, som någon föreslog Bilden är tagen igår, idag är det lika vackert men dessutom vindstilla! |
|
||||
|
||||
Välkomna hem!!!!
Tack för att vi fått följa er resa på Bloggen! Carina |
|
||||
|
||||
Välkomna hem!
Har varit lite som att resa själv när man läst bloggen. // Helén |
|
|||
|
|||
Varmt välkomna hem!
Lissi och cbriss |
|
||||
|
||||
Ett stort och varmt VÄLKOMMEN HEM från mig också. Det har varit fantastiskt att få följa er resa genom bloggen.
Tack för att ni tagit er tid att dela den med oss! Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Välkomna tillbaks och tack för allt läsvärt på bloggen. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
Tack snälla för alla hälsningar! Det känns sisådär att vara hemma. Håller på att återanpassa oss sakta, men säkert. Kul att så många följde oss på bloggen. Synd bara att vi inte kunde blogga under hela resan, framförallt på Kreta där vi upplevde så himmelskt mycket. Men tillgången till internet var inte den bästa i småbyarna. Inte ens en tjuvkoppling fanns att tillgå.
Men det fanns det i Argostoli på Kefalonia. (Vi har bloggat från de mest märkliga ställena.) |
|
|