|
|
||||
|
||||
Hur i hela friden ska man stå ut??
Nu är det hela FYRA månader kvar innan vi får beträda grekisk mark. Vi längtar så fruktansvärt till Lothiarika, till lugnet, till de trevliga människorna, till den goda maten, till åsnorna, till getterna, till katterna, till poolbaren, till havet, till det lilla hotellet, till de kareoke-sjungande engelsmännen, tja till hela paketet liksom.
Vi längtar väl inte riktigt lika mycket efter transfern (två tim i varm buss....) men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Vi vuxna ska stanna i två veckor och ungdomarna i en vecka. 15-åringen han har redan bestämt sig för att det kommer att bli tråkigt, han är ju inte mycket för att sola o bada hela tiden. Han vill ha lite action! Så vi kommer att hyra bil några dagar den veckan ungdomarna är hos oss. Ska köra till Rhodos stad en morgon och ta med oss badkläder mm för en heldag i stan. Vi lär väl få åka i svinottan för att få parkeringsplats. Sen tar vi en tur söder ut till Prassonissis (eller hur det stavas). Sist vi var på Rhodos missade vi att åka dit och dit vill vi väldigt gärna, allihop Nu tror jag att jag ska gå i ide och bara sova tills det är dags. För att få tiden att gå har jag bokat in familjen på en liten tripp till London (där har vi aldrig varit), man ack vad är det mot Rhodos/Lothiarika???? |
|
|||
|
|||
Sv: Hur i hela friden ska man stå ut??
Om ni vill ha lite "action" far till äventyrsbadet i Falliraki (osäker på hur det stavas).. Va dit för några år sedan, kul för alla åldrar oavsett om man är den försiktiga typen eller lite tuffare.
Inte alls dyrt för en hel dag. Och vill man bara ligga och sola, medanns ungarna leker kan man göra det... Hälsningar annaebba |
|
|