|
|
||||
|
||||
E-postadress till Sterling?
Någon som kan hjälpa mig med den? Jag hittar bara telefonnummer på sidan. Och nyhetsbreven har bara en "do-not-reply-adress"...
|
|
||||
|
||||
Sv: E-postadress till Sterling?
Det finns en under kontakter på deras startsida, men mailar du på den så får du ett telefonnummer att ringa. Har inte numret på denna datorn, men jag har för mig att det var ett autosvar jag fick, så testa.
// Helén Edit. Mailadressen är borttagen, telefonnumret står där istället. Senast redigerad av Hellen den 2008-03-30 klockan 20:01. Anledning: Felaktig information |
|
||||
|
||||
Citat:
Jepp.. jag har redan kollat där. Bara telefonnummer. |
|
||||
|
||||
Skriv till info@sterling.dk en "info-adress" går alltid fram.
|
|
||||
|
||||
TAck! Testar genast!
|
|
||||
|
||||
Nix.. funkade inte. Fick mailet i retur bums!
|
|
||||
|
||||
Hva om du bytter ut .dk med .com?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Prova att faxa. Hittade denna på nätet, vette tusan om det funkar, men det är värt ett försök.
http://www.freepopfax.com/ Fax till Sterling: +45 70 33 23 23 /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
This email is no longer in use. Please contact Sterling call center at; +45 70 10 84 84 (Denmark) +46 08 5876 9148 (Sweden) +47 815 58 810 (Norway) // Helén |
|
||||
|
||||
Går du med i Club Sterling, får du ett mail från denna adress: clubsterling@sterlingticket.com
Kanske värt ett försök? /NW |
|
||||
|
||||
Här har du några snubbar som jobbar på Sterling:
Chief Executive Officer and President: Reza Taleghani Chief Operating Officer: Christian Gormsen Chief Commercial Officer: Michael T. Hansen Head of Contract Management and Human Ressources: Claus Durck Hovej Head of Planning & Fleet: Michael Laursen Head of Communications and Public Relations: Rulle Grabow Westergaard T ex har VC denna "mailadressform", vilket även övriga på Sterling bör ha: Michael T. Hansen Vice President, Sterling Airlines A/S Mobil: +45 21 61 81 81 E-mail: michael.hansen@sterling.dk Prova annars dessa två nedan. Webmaster funkar och det bör även info göra. webmaster@sterling.com info@sterling.com /NW |
|
||||
|
||||
Oj.. det var seriöst letande efter adresset. Tack så väldigt.
Citat:
|
|
|||
|
|||
Ring INTE det danska numret som de hänvisar till , det är ett "guldnummer"...och kostade oss 250 kr ca för ett samtal de bett OSS ringa för en ombokning som de var skuld till....det tog ett visst antal minuter pga alla val man ska göra + omkopplingar....
Inte för att skrämmas, men försök hellre med e-mail.. Det är det senaste påfundet detta att man INTE ska nå dem! Man kan ju gissa varför Lissi |
|
||||
|
||||
Fast det svenska ser ut att vara ett vanligt 08-nummer, jag har inte märkt något ovanligt med vår telefonräkning, har varit i kontakt med dem minst två gånger under tidiga våren, fast å andra sidan har vi två tonåringar i huset, så frågan är om det skulle märkas någon skillnad.
// Helén |
|
|