![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Hur långt har våren kommit?
Här i sydvästra Göteborg är det redan nu 9 gr. // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-04-13 klockan 10:26. Anledning: Försök till att redigera rubriken... |
|
||||
|
||||
![]()
Här vid norrlanskusten har vi vårvinter än. Har varit kallt för flyttfåglarna den senaste veckan så stödutfodring rekommenderades i lokaltidningen för ett dagar sedan. De allt varmare vintrarna har gjort att en del fåglar kommer tidigare och fåglar som aldrig setts så långt norrut kommer numera hit. Tror att vi har plusgrader idag.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Just nu visar termometern på 11 grader och nu kan jag inte undvika det längre...........trädgårdsarbetet
![]() //Guhawi |
|
|||
|
|||
![]()
Rapport från Stockholm,+3 och duggregn..
|
|
||||
|
||||
![]()
5,9 i Uddevalla och solen gör små försök och titta fram
![]() ![]() Jag är ingen älskare av trädgårdsarbete jag heller ![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stackare
![]() // Helén Senast redigerad av Hellen den 2008-04-13 klockan 11:11. Anledning: temperaturen steg... |
|
||||
|
||||
![]()
I Arvika har vi +8 och lite växlande molnighet.
|
|
|||
|
|||
![]()
11grader i skuggan i Lund och MYCKET varmare i solen!
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Vår ???
Uppsala har ETT moln på himlen men jag ser inte kanterna på det. Med andra ord täcker detta j***a moln HELA HIMLEN, upphörande regn, snålblåst och + 4,7 grader. Vem ansvarar för att skicka hit sol och värme till oss ??? Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Inte vet jag
![]() Helén- 12 grader och några enstaka små moln på himlen, ni vet sådär det kan se ut en fin sommardag ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har haft 12 grader och mestadels klarblå himmel här i Kalmar idag.Har varit på Öland och promenerat och njutit av blåsippor och vitsippor! Det är så underbart med vår!!!!
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
70 cm snö, finfina skidspår och backe! Härliga dagar som inte är så varma att de förstör snön, så vi får förhoppningsvis njuta länge än, innan den bruna hemska barmarken tar vid. Som tur är varar den oftast bara några dagar och sedan är det SOMMAR
![]() En flock på 70-talet vackra snösparvar har uppehållit sig i området de senaste dagarna! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Sverige är avlångt, ja
![]() Plussgrader alltså ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
1 dm torr nysnö idag på morgonen. Joggingrundan var lite tung...
![]() |
![]() |
|
|