|
|
||||
|
||||
Så ja
Då kunde Elfsborg spräcka Kalmars svit skönt
|
|
||||
|
||||
Sv: Så ja
Ja, det satt fint !!
Första halvlek var propagandafotboll som fick publiken på Borås Arena att ställa sig upp i bänkraderna. Lars Senast redigerad av laero den 2008-04-27 klockan 08:48. |
|
||||
|
||||
Nähä minsann, jag håller inte riktigt med er här....
Carina |
|
|||
|
|||
Elfsborg spelade briljant, men Kalmar hämtade upp sig i andra halvlek ..Stolpskottet skulle naturligtvis gått in -MEN det hade inte varit riktigt rättvist
Elfsborg spelade helt klart bäst, hur mycket jag än gillar Kalmar. Nu blir fortsättningen spännande! Lissi -som älskar KFF!!! |
|
||||
|
||||
Citat:
Carina - som egentligen inte är ett dugg intresserad av fotboll |
|
||||
|
||||
och AIK gjorde ju sitt jobb igår och hopapde äntligen upp några pinnhål i tabellen!
|
|
||||
|
||||
haha, hopapde = hoppade
|
|
||||
|
||||
å andra sidan finns det ju bara ett lag...
|
|
||||
|
||||
Menar Du "sillastryparna"?
Rätt färg men fel lag. Det ska vara dom skaunska paugarna. Dom kan man INTE lita på eller?????? //Chras |
|
|||
|
|||
Nä, Chras , det kan man ju inte..De förlorade ju stort igår....
Lissi |
|
|||
|
|||
Netwolf. Du är en fin människa.......
|
|
||||
|
||||
Åter en härlig stund framför burken 1-0 till Elfsborg
|
|
||||
|
||||
Blåvitt kom till Borås, men men dom fick åka hem med en nolla.
ELFSBORG - IFK GÖTEBORG 3 - 0 |
|
||||
|
||||
Ja, nu ser det ruskigt bra ut. Alltid lika kul när "Bananer i pyjamas" kommer till Borås Arena. Folkfest och för det mesta sitter målen i rätt bur. Nästan synd att det är EM-uppehåll nu när spelet funkar så här.
|
|
|||
|
|||
Men glöm inte vilka som leder!!
..fast efter sommaruppehållet har vi kanske "tappat" både Santin,Viktor Elm och kanske Ingelsten också till Europa så DÅ kanske t o m Elfsborg har en chans... Lissi - lite orolig inför fortsättningen! |
|
||||
|
||||
MMMMmmm Lissi såg deras vinst mot Djurgården. Enormt bra
|
|
|||
|
|||
Ja, ser vi dem inte live på plats eller i TV som i lördags så sitter vi på Glorias i Lund och hejar med andra KFF -supportrar....
När vi flyttar tillbaks till Kalmar om några år så blir det årskort! Lissi -som fostrat tre periodvis fotbollsspelande barn |
|
||||
|
||||
Stå upp för Elfsborg
för våra färger Vi är gulsvarta, vi är gulsvarta tills vi dör Igår var det livat värre! Tyvärr fick jag aldrig tag i nån biljett, men publiken hördes ända från arenan till Kolbränningen, där jag var ute och joggade. Skit att jag missade matchen!! Nån som var där och bevittnade? |
|
||||
|
||||
Nä, inte jag heller .
Abi |
|
|